Bezoek onze sponsor SECMA-FORUM Oss - Nederland

Uw banner ook op deze plaats? Klik hier

nieuwe aanhanger voor buggy ,quad ,motor te koop [Archief] - Bugriders Forum BRC

PDA

View Full Version : nieuwe aanhanger voor buggy ,quad ,motor te koop

prison break
24 May 2007, 21:38
mooie nieuwe aanhanger te koop voor buggy ,quad, motor te koop...volledig in polyster en kan open...met luchtveren.kleur wit met grijs maar kan ook gespoten worden ..prijs 350 euro..

Fazertje
24 May 2007, 21:46
daar kunnen wel een paar drinking in Funny4

mooie karretje

Gr Fazertje

ladybugster rita
25 May 2007, 09:21
Mooie gerief Kurt en dan nog volledig gesloten , de ideale bagagedrager voor achter de bug en neemt weinig plaats in ,in de garage ,kantelen gaat met een vinger,en dan nog voor die prijs ,met verlichting en alles erop en aan
ECHT EEN KOOPJE scontent

gjkatsman
25 May 2007, 09:54
Allee rita,

Tis schoon voor achter dun 500i zunne lol

ladybugster ilse
25 May 2007, 11:42
Allee rita,

Tis schoon voor achter dun 500i zunne lol
Ja man dat is juist scontent ,maar rita en ik vragen ons af waar we het allemaal moeten gaan zetten ,wij hebben al 2 wagens riding ,2 aanhangwagens ,en binnenkort de 500i er nog bij funny3 funny3 Funny2

gjkatsman
25 May 2007, 12:01
okee, dan wordt het tijd voor opruiming. Maak plaats, maak plaats, de ladybugsters gaan de "te koop topic" vullen. Funny6

prison break
30 May 2007, 08:42
nog even bovenhalen..aanhanger nog steeds te koop..

stevie moon
31 May 2007, 19:07
ne skibox op wielen hihihilol

kan dit echter een top van 220 km p u aan anders ben ik er niets mee

hahahahahaRespect

succes met de verkoop

prison break
31 May 2007, 19:59
hey stevie,hij kan wel geen snelheid aan van 220 km/h aan maar kan wel achteruit rijden...lol riding

gjkatsman
31 May 2007, 20:03
ooh stevie ..............touchee. scontent

gnoef
31 May 2007, 20:07
hey stevie,hij kan wel geen snelheid aan van 220 km/h aan maar kan wel achteruit rijden...lol riding

1tand met die snelheid???????????1tand

Patje Bug
31 May 2007, 21:41
Het is een schoon gerief maar ik kan het toch niet gebruiken :(
Maar er zullen wel kandidaat kopers zijn, op elk potje past een dekseltje;)

Gr Patje

burgman
27 August 2008, 15:19
Hallo,

In verband met de te koop aangeboden aanhanger heb ik wel interesse.Daar hij nog steeds op internet te koop wordt aangeboden veronderstel ik dat hij nog beschikbaar is.Graag spoedig een mailtje i.d.v. (liefst) of ********************.
Greets Ruuuuuuuuudy.

Het Beheer: Geen persoonlijk gegevens posten aub, deze kan je via pb versturen.zie art 13 http://www.bugriders.be/forum/showthread.php?t=42

burgman
27 August 2008, 17:05
Hallo,

In verband met de te koop aangeboden aanhanger heb ik wel interesse.Daar hij nog steeds op internet te koop wordt aangeboden veronderstel ik dat hij nog beschikbaar is.Graag spoedig een mailtje i.d.v. (liefst) of ********************.
Greets Ruuuuuuuuudy.

Het Beheer: Geen persoonlijk gegevens posten aub, deze kan je via pb versturen.zie art 13 http://www.bugriders.be/forum/showthread.php?t=42

Oeisje,sorry.

Wild Orchid
27 August 2008, 21:13
Om even terug te komen op deze topic , moet ik jullie teleur stellen.
Deze is verkocht.
Beheer, hier mag van mij een slotteke op.

Groetjes,

Wild Orchid Draaiende Bloem

Daniél
28 August 2008, 05:56
ok, hier gaat ie danrock