View Full Version : wie zijn die andere eigenaars van de 500i
ladybugster ilse
16 July 2007, 20:31
Heb ik het nu verkeerd voor Kweet ni waren er op den boot géén 7 stuks 500i aanwezig.
Wie zijn dan die andere 5 eigenaars kopkrabben
Wij de Ladybugsters en dhp dat zijn er 2 of zijn die andere 5 stuks ondergegaan lol
racer500
16 July 2007, 20:52
die 5 andere zullen bij andere dealers terechtgekomen zijn, en dan bij mensen die niet op het forum zitten denk ik,
de mijne zou de 29 ste aankomen met de boot, maar voorlopig heb ik een PGO200 in bruikleen gekregen van AT-QUAD, dan kan ik toch al wat spelen, dus ik hoop er binnen een 3 à 4 weken mee te kunnen rondrijdenlol riding
ladybugster ilse
16 July 2007, 21:08
Dat is toch wel begrip op brengen hé van zo een dealer duimup AT-QUADS.
Zodus racer 500 verwachten we u te samen met u vrouwtje in Averbode.
racer500
16 July 2007, 21:23
Dat is toch wel begrip op brengen hé van zo een dealer duimup AT-QUADS.
Zodus racer 500 verwachten we u te samen met u vrouwtje in Averbode.
Dat hoop ik ook, maar ik weet niet of ik hem dan nog heb, want de nummerplaat is ook van Marnik, omdat ik er geen heb, en als hij ze nodig heeft zou hij bellen, en moet ik deze natuurlijk terugbrengen, maar ik mag niet klagen, bij een andere dealer zou het helemaal niet waar zijn, ik ben in ieder geval blij dat ik mijne bug daar heb gekocht, want hij verdiend dat
Patje Bug
16 July 2007, 21:31
die 5 andere zullen bij andere dealers terechtgekomen zijn, en dan bij mensen die niet op het forum zitten denk ik,
de mijne zou de 29 ste aankomen met de boot, maar voorlopig heb ik een PGO200 in bruikleen gekregen van AT-QUAD, dan kan ik toch al wat spelen, dus ik hoop er binnen een 3 à 4 weken mee te kunnen rondrijdenlol riding
Amai das toch ferm van de Marnik, da gaat ge niet mee maken bij een andere dealer Kweet ni
Maar ik kan me ook wel in beelden in jullie plaats dat ge zo lang op uwe Bug moet wachten voordat hij aan gekomen is :(
Gr Patje
ergens in lebbeke zit er ook een dat weet ik zeker maar weet niet wie
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd. - 2007 BRC www.bugriders.be .nl .be