Bezoek onze sponsor Buggy-huren.nl Voorthuizen Nederland

Uw banner ook op deze plaats? Klik hier

stukken aan de buggy [Archief] - Bugriders Forum BRC

PDA

View Full Version : stukken aan de buggy

buggygirl
21 July 2007, 10:10
Zijn er hier ook leden die op 1jaar tijd nog geen stukken aan hunne buggy hebben gehad?Ik hoor hier maar altijd over stukken en pech met de buggy maar andersom ist ook eens fijn om te horen dat er hier mensen zijn die nog niks an de hand hebben gehad

Patje Bug
21 July 2007, 10:29
Zijn er hier ook leden die op 1jaar tijd nog geen stukken aan hunne buggy hebben gehad?Ik hoor hier maar altijd over stukken en pech met de buggy maar andersom ist ook eens fijn om te horen dat er hier mensen zijn die nog niks an de hand hebben gehad

Awel Buggygirl
Daar zal ik eens een antwoord op geven neen:(
Binnen het jaar heb je sowie zo stukken gehad naargelang hoe dikwijls je rijdt natuurlijk :rolleyes: want als je een bug koopt en je zet hem een jaar op stal dan zal er waarschijnlijk niets aan komen (buiten de batterij):rolleyes:
Maar sleutelen hoort natuurlijk ook bij het Bug rijden riding sleutel10 ridingsleutel10 riding

Gr Patje

martijn
21 July 2007, 13:06
ik durf het haast niet te zeggen,
dat is de goden verzoeken.
ik heb alleen uit voorzorg mijn ventilator doorgelinkt(continue)
sleutel om, starten lopen en gaanscontent
tot nu toe 900 km mee gereden in 2 maanden.
duimup

hans
21 July 2007, 14:54
Ik van april 2006 tot nu voorlopig één kapotte band en een kapot glas van mijn voorlicht.
Rond de 5500 km.
Da valt dus goe mee, ik hoop dat het zo blijft.

Wild Orchid
21 July 2007, 17:13
Ik heb met de buggywijding met de Kurt zijnen buggy een boom meegehad met als schade het achterste spatbord gescheurd .

(Maar dat is nu wel niet zo :eek: erg hé gafas1

Johan
21 July 2007, 20:24
tot nu toe 1500 km gereden en voor veering en batterij stuk.
Funny2 Johan

Fideelken
21 July 2007, 23:03
Hoi Buggygirl,

ik ga je helaas toch ook moeten teleurstellen als het mijn geval betreft,
want stukloos is mijn eerste jaar niet geweest.
Toch ben ik er van overtuigd dat er mensen gaan zijn die dit kunnen negotiëren (althans ik hoop het toch scream )

Greetz from Fideelken ;)

Daniél
22 July 2007, 05:22
het porsie geluk moet natuurlijk wat groter zijn bij een buggy dan bij een doorsnee auto, toch mogen we niet vergeten dat we ons anders gedragen in een buggy dan in onze auto's ( gelukkig maar :D )

de hoeveelheid aan panne is meestal te relativeren vind ik, buiten een kapotte batterij en heel af en toe eens een hapering in het electrisch schakelsysteem mag ik eigenlijk niet klagen, ja ok eens een gat in het motorblok gereden op een meeting maar dat is weer door de omstandigheden gebeurd en heeft geen enkel aanspraak op de kwaliteit.

buiten mijn voorvering die al maanden stuk is ( maar daar til ik eigelijk niet zwaar aan in het rijden ) vind ik dat de buggy het vrij behoorlijk goed doet, dus mij hoor je niet klagenFunny2

J.B
22 July 2007, 09:15

Tja wat kan ik zeggen .......nee !
ik ben nog altijd bezig ! pffffff ik hoop dat het ooit is stopt ik heb bijna ne nieuwe !

2crazy2cross
23 July 2007, 16:42
Ik heb de mijne occasie gehaald in januari en na amper 5 km heeft hij al enkele maanden stilgestaan met kapotte motor. in april dan eindelijk een andere motor kunnen steken (donor van puk) sindsdien remcontact, shoke, batterij en spadbordsteun kapot op ongeveer 1300 km van april tot nu. Nu ook weer elektrische storing: het lampje van de temperatuur gaat regelmatig aan ook als de bug nog maar 2 min staat te draaien en nog koud is.

Groeten,
Eric

k3d
25 July 2007, 21:18
Tja Buggygirl Ik had je graag goed nieuws gegeven maar helaas heb ik ook al langs de kant gestaan met stukken. Ik heb me ondertussen een remorkske aangeschaft om de buggy iets makkelijker terug naar huis te krijgen de volgende keer. GRTZ K3D

Patje Bug
25 July 2007, 22:22
Tja Buggygirl Ik had je graag goed nieuws gegeven maar helaas heb ik ook al langs de kant gestaan met stukken. Ik heb me ondertussen een remorkske aangeschaft om de buggy iets makkelijker terug naar huis te krijgen de volgende keer. GRTZ K3D

Ja Karel das het leven van ne'n Bugrider riding sleutel10 riding sleutel10 riding

Gr Patje

Wout
26 July 2007, 08:48
Buggygirl

Ik heb de mijne 2dehands gekocht met 2000km op de teller. Ondertussen heb ik 4300km en het enige dat ik ben tegengekomen is dat mijn achterste remschijf zich door zijn beschermingskap gezaagd heeft :)

http://home.scarlet.be/fredmarien/vishnusixdix/b6.jpg

Voor de rest, remblokjes enal vervangen maar dat is niet van schade maar door veelvuldig stevig remmen met een bemanning van 1 vrouw & man met paardekop lol