View Full Version : ben het beu
MOVEPLUS
9 August 2007, 19:17
nogmaals contact gehad met de invoerder
over de levering
nu kon hij geen datum zeggen
wat een gezever
ze komen met iets op de markt en ze weten van niets
ze hadden beter bij de voorgstelling geen leverings datum vermeld
dan had ik mijn bug nog niet verkocht
jammer dat er geen andere opties zijn die direct leverbaar zijn
in zijn catogorie
vindt het erg voor de daelers leg het maar weer eens uit
sorry maar ik weet nie wanneer je bug binnen komt
hopelijk is het deze winter mooi weer
Daniél
9 August 2007, 19:22
Klopt Moveplus, ik denk er net zo overdiskus
al maanden zijn er verschillende dealers op bepaalde verkoopsites de oxo-bike aan het aankondigen, er word nu al bijgeplaatst " binnenkort verwacht "?? ze durven wel hoor........................
Patje Bug
9 August 2007, 19:59
Moveplus daar heb je gelijk in maar verder lost dit niets op mondhoek
Dus kun je beter even op zoek gaan naar een okkasie Bug en daar je nog eens lekker mee ammuseren en zo gauw de nieuwe er is kun je deze okkazie terug verkopen Kweet ni
Verder zou ik daar geen zorgen over maken en als het nu één week,één maand of één jaar duurt voordat de nieuwe toekomen het zal je worst wezen jij kunt toch rijden riding
En wie weet komen er nog andere en betere Bugs op de markt Respect
Gr Patje
Flurkie
9 August 2007, 21:13
Ze geilen iedereen op, maken iedereen zo zot as een deur, en uiteindelijk kan je nog een half jaar wachten. shame ..... duimdown
Trijzeltje
9 August 2007, 21:25
Ik zou zelf nooit zo iets op bestelling kopen, liever iets wat ik kan zien, voelen, ruiken en het belangerijkste meteen meenemen scontent riding
Ik zou zelf nooit zo iets op bestelling kopen, liever iets wat ik kan zien, voelen, ruiken en het belangerijkste meteen meenemen scontent riding
Nu ik ook ,maar vroeger toen ik mijn moto kocht was ik ook zo ,ik moest die nieuwe moto hebben omdat het zo special was ! en ja na 6 maanden zijden ze dat de moto binnen was maar de papieren nog niet !headb headb headb dus MOVEPLUS ik weet wat je meemaakt het is om stene K....... van te krijgen !
Wachten is de enige remedi spijtig genoeg wenen
erik
9 August 2007, 23:44
Sorry mensen ,maar wij zijn verdeler van de oxobike ,voor ons is het ook zeer vervelend dat wij altijd de levering moeten uitstellen ,wij doen al het mogelijke voor die te leveren ,wij hebben zelf ook ene gekocht voor er mee te rijden en ikzelf zit met hetzelfde probleem maar wij zijn niet alleen want de pgo 500 zit in hetzelfde straatje ,met chinneesen moet men geduld hebben .
lembi
10 August 2007, 07:35
Spijtig dit allemaal te lezen.Het geeft geen goed beeld van de hele buggy productie familie.Ik denk dat de producenten/invoerders veel geluk hebben dat de bug wereld nog relatief klein is.Kan je je voorstellen dat zoiets zou gebeuren in de autowereld? Er zouden volgens mij maar een paar merken overblijven -> diegene die kunnen leveren. en die hun afspraken nakomen.
greetz,
lembi
erik
10 August 2007, 08:21
Sorry ,maar in de autowereld is het juist hetzelfde ,ik heb een nieuwe mondeo gekocht en moet 4 maanden wachten ,komt binnen eind deze jaar ,mijn vriend geeft een bmw besteld en die kan hij maar krijgen eind 2008,
Wild Orchid
10 August 2007, 08:22
Ik had er ook ene besteld en verschillende data werden mij beloofd.
Nu de dealers zelf kunnen er ook niet aan doen. Respect
Maar in ieder geval is het een zeer triestige zaak.
Ik denk dat ik hem ga verschuiven naar volgend jaar ,stel dat hij aankomt in oktober of november dan is hij voor mij goed om enkel in de garage te staan overwinteren.Want ik heb de tijd niet meer om s'avonds te gaan toeren , en ja het weekend? Maar hoeveel mooie weekenddaagjes gaan er zijn :confused:
En tegen volgende lente dan , is mijn bug al een jaartje ouder en ik heb er verdoeme nog niet mee gereden .
headb
So what headb
Daniél
10 August 2007, 09:55
Sorry ,maar in de autowereld is het juist hetzelfde ,ik heb een nieuwe mondeo gekocht en moet 4 maanden wachten ,komt binnen eind deze jaar ,mijn vriend geeft een bmw besteld en die kan hij maar krijgen eind 2008,
Sorry eric maar hier ben ik het niet met je eens, als je een nieuwe auto gaat kopen.bestellen dan word deze meestal op basis van wat de koper wil geproduceert, kleur, opties, open dak, airco of niet ect ect ect dus wachten is vanzelfsprekend de boodschap, er staan over het algemeen ook algemene voorwaarden in zulke bestelbons hoor, niet op tijd geleverd kan men als aankoper wanneer de datum zich met 2 maanden overschrijdt vlot van de bestelling afkomen, het is niet de eerste keer dat ik een nieuwe wagen annuleer!!!
Anders is het bij de buggy's gesteld, reeds van vorig jaar 2006 is er aanstalte om deze buggy's te kunnen bestellen maar men weet uberhaupt niet wanneer men kan leveren en hoeveel stuks??????? een buggy is een fun-vehicle en is meestal niet in " vervanging van " wat zou het me intereseren als ik met mijn oude wagen nog 2 maanden langer dien te rijden omdat de nieuwe er nog niet is??
hier gaat het eerder om " misleidende reclame " dat is ook de reden dat de meeste verkopers hun waren aanbieden op " gratis verkoopsites " voor jullie dealers is het hier reklame dat jullie genen bal kost en toch komen er mensen op af en bestellen er 1neKweet ni
kort gesteld is hoeveel is jullie investering in Oxobike met de gehele lancering, folders en dergelijke dan al geweest???
Gegroet DaniélFunny2
MOVEPLUS
10 August 2007, 10:52
denk niet dat de dealer er veel kunnen aan doen
zij zijn ook beloofd dat de buggy's tegen eind juilli zouden
binnen zijn
maar zij zitten wel met de problemen
degene die er één besteld hebben bellen altijd naar hun dealer
en die krijg dan de volle laag
het is eigenlijk de invoerder die zijn beloftes niet na komt
en iedereen maar wat wijs maakt
Wild Orchid
10 August 2007, 12:24
binnen zijn
Ben het hierover volledig met je eens Moveplus duimup
Wout
10 August 2007, 12:35
²nd that. De dealers zouden niets liever doen als deze buggies afleveren aan gelukkige klanten. Maar dat zijzelf zand in de ogen gestrooid krijgen door leveranciers die hun beloften niet kunnen waarmaken, daar balen zij net zo hard van als wij.
batsam
10 August 2007, 12:47
het is inderdaad om zot van te wordenheadb
zit al maanden op een testrit te wachten van de "echte" klantversie.
Maar wat ik niet snap is dat men in België leveringsdatums geeft, zo van eind die maand of begin die maand of tegen ...
Dit wekt natuurlijk alleen maar frustratie.blaaaaaaaaaaah
Terwijl de franse invoerder al maanden duidelijk zegt dat er nog GEEN leveringsdatum bekend is. Naast enkel technische problemen heeft men nog een groter probleem, namelijk parallel invoer ! dezelfde buggy wordt onder een ander naam aangeboden. En hier zou het laatste woord nog niet over gezegd zijn.
Blijft de vraag of dit juridisch getrouwtrek DE reden is van het niet leveren ?
sterke, schaduw van de zwarte mankopkrabben
erik
10 August 2007, 21:03
Volgende week weet ik meer ,dan ben ik bij de invoerder en we zullen dan mischien iets meer weten ,in alle geval voor mij hoe rapper hoe beter want september zal een warme maand zijn om nog eens gezellig er mee rond te toeren .Funny2
Volgende week meer nieuws
Wout
10 August 2007, 21:43
Ik zal voor je duimen! duimup
erik
10 August 2007, 22:02
Kzal een kaars aansteken dat al de gene die een oxobike kopen hem zo rap mogelijk hebben Funny2
duckie
11 August 2007, 06:51
Kzal een kaars aansteken dat al de gene die een oxobike kopen hem zo rap mogelijk hebben Funny2
zijn die kaarsen een optie of gratis verkrijgbaar :confused:
keep on smilling ne sneeuwbug is ook nen bug kotsen
erik
11 August 2007, 07:30
Wel , ik hoop dat het eens goed sneewt deze winter,dan kunnen we met den bug ons eens goed amuseren
MOVEPLUS
12 August 2007, 13:32
Volgende week weet ik meer ,dan ben ik bij de invoerder en we zullen dan mischien iets meer weten ,in alle geval voor mij hoe rapper hoe beter want september zal een warme maand zijn om nog eens gezellig er mee rond te toeren .Funny2
ben nieuwt wat ze ons nu weer gaan wijs maken
led-zep
12 August 2007, 15:56
binnen zijn
je hebt gelijk maar je kunt het toch alleen tegen je dealer zeggen de fabrikant krijg je niet te zien dus
MOVEPLUS
16 August 2007, 08:09
al meer nieuws van de invoerder??????????
al meer nieuws van de invoerder??????????
Het blijft blijkbaar weer heeeeeeeeeeeeel stilletjes................
erik
16 August 2007, 20:24
De oxobikes staan klaar voor verzending ,maar doordat er nog enige zware testen nog zijn ondergaan moet er iets verbeterd worden .
Dat komt alleen ten goede van ons , want wij hebben de testen gezien en men kan dat zeker niet met gelijk welke buggy .
Dus moeten we eventjes geduld hebben ,maar het zal zeker de moeite waard zijn ,in frankrijk hebben ze 5 buggys getest en de beste buggy was de oxobike ,is te zien in het maandblad (le monde du quads van aug ).
Wij als verdeler zouden ook graag hebben dat ie zo rap mogelijk ter beschikking is maar die moet wel 100% staan ,want als er iets mis loopt is het de verdeler die dupe is en nog de oxobike kan men zeker niet vergelijken
met eender welke buggy ,ik heb al met verschillende gereden en de oxobike komt er nog als de beste eruit qua baanligging ,snelheid ,enz
Dus nog eventjes geduld ,het zal beloond worden
bugxter
16 August 2007, 20:50
De oxobikes staan klaar voor verzending ,maar doordat er nog enige zware testen nog zijn ondergaan moet er iets verbeterd worden .
Dat komt alleen ten goede van ons , want wij hebben de testen gezien en men kan dat zeker niet met gelijk welke buggy .
Dus moeten we eventjes geduld hebben ,maar het zal zeker de moeite waard zijn ,in frankrijk hebben ze 5 buggys getest en de beste buggy was de oxobike ,is te zien in het maandblad (le monde du quads van aug ).
Wij als verdeler zouden ook graag hebben dat ie zo rap mogelijk ter beschikking is maar die moet wel 100% staan ,want als er iets mis loopt is het de verdeler die dupe is en nog de oxobike kan men zeker niet vergelijken
met eender welke buggy ,ik heb al met verschillende gereden en de oxobike komt er nog als de beste eruit qua baanligging ,snelheid ,enz
Erik, kan u aub zeggen om welke testen het gaat en welke de andere buggy's waren?
MOVEPLUS
17 August 2007, 07:12
wat is eventjes geduld 1 maand of 2 of langer
vin dit niet erg maar ze moeten toch ergens een datum
voorzien
moest dit te lang duren zal ik even een occ. bug zoeken
maar zal dit enkel doen als de levering erg lang uitgesteld wordt
" staan klaar voor verzending", dat zal dus nog wel effe duren.
Ik veronderstel minstens twee maanden als ze nog moeten verzonden worden....:(
ladybugster ilse
17 August 2007, 14:00
Erik, kan u aub zeggen om welke testen het gaat en welke de andere buggy's waren?
Erik je spreekt geen duidelijke taal zoals bugxster al zei .....niet rond de pot draaien hè Rikske
Patje Bug
17 August 2007, 14:21
Ik vind dat het verhaal van Erik sterk lijkt op het verhaal van Carter Kweet ni
Gr Patje
erik
17 August 2007, 20:46
Sorry ,ik kan maar informatie geven volgens dat ze mij vertellen ,voor de rest weet ik niets meer als jullie ,wij zijn geen invoerder en moeten ook alles geloven wat ze ons vertellen ,een ding is zeker het is een grote schreef in onze portemanee (west vlaams)want wij konden er toch +-15 verkopen ,allee kwil maar zeggen ,voor de rest wachten wij ook af dat is nu eenmaal werken met chinneeskens ,deze zijn nog niet gewend van op tijd te werken ???
Intussen verkopen wij de rovach 250 en 650 cc voor de gene die niet kunnen wachten
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd. - 2007 BRC www.bugriders.be .nl .be