Bezoek onze sponsor SECMA-FORUM Oss - Nederland

Uw banner ook op deze plaats? Klik hier

pgo500 gekocht ( bevindingen ) [Archief] - Bugriders Forum BRC

PDA

View Full Version : pgo500 gekocht ( bevindingen )

MOVEPLUS
30 September 2007, 17:45
na overweging toch de pgo500 gekocht
vandaag afgehaald bij atquads en dan de eerst km gereden
nu 80 km op teller ( kon niet langer weg blijven moest naar familie )
eerste bevindingen

rijd goed ( zeer soepel )
geen schakel problemen ( ge moet het gewoon worden niet te brut zijn )
ook geen geschok bij het aanzetten
zit lekker en zeker een goede zichtbaarheid ( ook in de achteruitkijk spiegels )
de prijs ( duur ) maar ik denk dat deze buggie het waart is
mooi afgewerkt en niets staat te ruttelen ( ambutant lawaai )
moet wel de pinkers wat gewent worden ( vergeet ze uit te zetten )
trekt goed en vlot op tot 90km nog niet rapper gereden( moet nog roderen )

deze week weinig tijd maar volgend weekend is volledig ingeplant om met de buggy te rijden ( hoopelijk mooi weer )

denk dat je me wel eens gaat tegen komen op een rondrit

witte
30 September 2007, 18:05
fijn te horen dat je bevindingen van de pgo 500 goed zijn!!!scontent
veel rijplezier ermeeriding

Daniél
30 September 2007, 18:35
Veel suc6 met je aankoop, draag er zorg voor en je investering zal later nog wel wat opbrengenriding

Wild Orchid
30 September 2007, 19:08
Veel plezier ermee cheerleader

Patje Bug
30 September 2007, 19:48
Fijn te horen dat alles naar wens is, laat ons hopen dat dit gevoel blijft en van de prijsklasse dat maakt ieder voor zich uit wat duur of te duur is het enige wat telt is dat je er een goed gevoel bij hebt .Respect

gr Patje

J.B
30 September 2007, 20:17
behandel de bug als je vrouw en je zal liefde terug krijgen !
(in sommige gevallen toch lol )

veel geluk
Gr J.B

Speedy
30 September 2007, 21:15
Dan heb je een goede keuze gemaaktduimup !!!! Want den Oxobike voor welk jaar dat dat zal zijn weet niemand hè Kweet ni !!!

hans
30 September 2007, 21:58
Veel plezier dermee en mss eens tot op een meeting.

argot
30 September 2007, 22:31
Veel plezier ermee,
Groetjes Argo.

jules
1 October 2007, 09:39
goede keuze gemaakt ben wel van de zelfde mening rijd soepel mooie afwerking wel duur maar zal nog moeten afwachten of hij het waard is ik heb hem nu 1,5 maand heb er 400km mee gereden rijd nog steeds evengoed alleen kilometerteller is stuk gegaan riding

batsam
1 October 2007, 17:19
moveplus, nog veel plezier met je nieuwe (duur) speelgoed.

ook leuk dat je eerlijk je mening geeft over je eerste ervaringen.

maar waarom gaat jou buggy 90 km/u en die andere amper 80 km/u ?

Wout
1 October 2007, 17:29
En ik wist niet dat je kon / mocht schakelen met de 500i? Ik dacht dat je een low en hi versnelling had, maar als dat enigzinds lijkt op de vooruit/achteruit versnelling van mijn buggy doe je dat best enkel stilstaand :)

MOVEPLUS
1 October 2007, 17:36
En ik wist niet dat je kon / mocht schakelen met de 500i? Ik dacht dat je een low en hi versnelling had, maar als dat enigzinds lijkt op de vooruit/achteruit versnelling van mijn buggy doe je dat best enkel stilstaand :)

daar heb ik het ook over
het is wat wenen als je stilstaat om hem in de juiste stand te zetten
als je dit te brut doet lukt dit niet maar eens je dit gewoon bent is het
geen probleem

ik denk dat de bug rapper of 90 rijdt maar ben nog aan het roderen

MOVEPLUS
6 October 2007, 20:27
vandaag 200 km gereden
brugge - sluis -catsand - terneusen - enz
de bug rijdt fantasties
zeker genoeg vermogen vanuit de moter een draait zeer soepel
over het verbruik was ik heel verast ( snelheid tussen 70-90 km/h en redelijk vlot optrekken ) 7 liter / 110 km ( tank altijd rond de 100 km ge weet nooit waar ge uitkomt )
ook eens goed doorgetrokken en ging zeer vlot naar 105 km/h ( denk dat er nog meer in zit maar wil nog niet te lang hoge toeren maken zit nog in de inrij piriode )
zeker een goede zichtbaarheid in de spiegels en de zithouding is luxe
het kart gevoel heb je nog maar dan wel bij hogere snelheid ( de veren staan op zijn hards afgesteld )
dit vindt ik een min punt de vering is goed maar deze zou de bug wat minder moeten kantelen ( wieggevoel bij bochten ) zal zeker nog andere veren laten
monteren ( eens te rade gaan bij atquds die zal daar wel iets op vinden )
had op het forum gelezen dat sommigen wat problemen hadden met schokken bij het aanzetten ( nu ongeveer 350 km ) heb er tot nu toe geen last van
de bug krijg ik wel moeilijk op temperatuur ( denk dat ik iets voor de radiator zal plaatsen ) komt waarschijnlijk door de lage temperatuur buiten
hoopelijk morgen ook zo een mooi weer vertrek morgen om 9 uur
richting ieper met mene maat die heeft een pgo 200
die is vandaag ook mee geweest een die mag serirus gas geven deze rijdt ook heel goed trek goed op en geeft een top van 85 km/h
maar we passen ons aan elkaar aan en zo rijden we heel vlot een amuseren we ons rot hier en daar eens stoppen soms een beetje onverhard
alle 't hopen dat alles zo positief blijft

ladybugster rita
6 October 2007, 20:55
Wij zijn ook gaan toeren riding een fijne bug en een lekkerzonnetje scontent gaven ons een geslaagde dag,genieten van de natuur,een terasje,en maar genieten,morgen doen we dit nog eens over
Onze 500i is en blijft onze FUN vriend duimup