View Full Version : Secma Fun Buggy
broemer
3 February 2007, 09:20
Hallo,
Zijn er leden van het forum die in het bezit zijn van een Secma Fun Buggy? Zie ook: http://www.secma-fun.be/
Grts
broemer
Trijzeltje
3 February 2007, 09:37
Ik vindt het eerlijkgezegt erg lijken op een invalidewagentje. Niks voor mij...
Patje Bug
3 February 2007, 09:49
Broemer
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet veel ,het stoere van de Bug is er niet te vinden :confused:
Gr Patje
broemer
3 February 2007, 11:21
Ja jongens, waar moet je als invalide anders in rijden?
Juist ja... in een invalidenkar nietwaar...
Voor mij telt vooral functionaliteit en betrouwbaarheid.
No hard feelings (heb tijdens 18 jaar rolstoelgebruik een dik vel gekregen)...
Grts
broemer
led-zep
3 February 2007, 12:39
opletten met zulke uitspraken je er iemand mee kwetsen ook eigenaar die met zoéén buggy rondrijd grt zep
Patje Bug
3 February 2007, 13:23
Dit zal F-Kart niet bedoelen om iemand te kwetsen en zeker niet de mindervalide :eek:
Trouwens Broemer men kan tegenwoordig veel aanpassen zodat ook jij uit een groot gamma van Bugs kan kiezen ;)
Maar voor mensen als jij te kwetsen,daar ben ik in ieder geval NIET voor te vinden :mad:
Ik heb trouwens respect voor u als je zo'n hobby hebt en dat zou iedereen moeten hebben funny3
Maar zoals je het zegt de mensen praten en praten en dat komt soms zwaar aan :(
Het leven is hard :mad:
Maar toch nog veel succes met het kiezen van de ideale Bug ,het oog moet ook wat hebben maar jij moet natuurlijk ook naar de praktische kant kijken ;)
En ieder heeft zijn smaak ,anders zou het leven toch eentonig worden :rolleyes:
Gr Patje
Daniél
3 February 2007, 13:59
Ja jongens, waar moet je als invalide anders in rijden?
Juist ja... in een invalidenkar nietwaar...
Voor mij telt vooral functionaliteit en betrouwbaarheid.
No hard feelings (heb tijdens 18 jaar rolstoelgebruik een dik vel gekregen)...
Grts
broemer
hé Broemer:D noemt zoiets ook niet " eelt " of het nou op je zitvlak is of op je ziel!! om het even, maar we bedoelen het goed hoor. we kunnen alleen maar respect hebben voor jullie moedige levenstijl
Trijzeltje
3 February 2007, 14:28
Neem mij vooral niet kwalijk Broemer, ik bedoelde er niets mee, het lijkt in mijn
ogen gewoon meer op een invalidewagen of brommobiel. Heb daar niets tegen.
Ik bedoelde meer wat Patje Bug ook al vermelde, het stoere uiterlijk is er niet...Funny6
broemer
3 February 2007, 16:36
Ok hoor, wat mij betreft: de spons erover (was trouwens reeds gebeurd van bij het begin).
Laat ik dit even stellen: ik neem niemand ook maar iets kwalijk.
Wanneer men trouwens aan mij vraagt: "Hoe gaat het?", dan antwoord ik meestal: "Met mij "zit" het goed, met de nadruk op 'zitten'... ".
Een beetje zwarte humor heb ik nooit geschuwd...
Vraagt men mij: "Hoe zit het?", dan is mijn antwoord: "Jij bent tenminste een eerlijk mens. Jij vraagt mij: "Hoe zit het?". De meesten vragen mij: "Hoe gaat het?". Waarna we meestal samen in de lach schieten...
Zoals ik reeds stelde: no hard feelings...
Desalniettemin heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag...
broemer
(moet nog altijd zelf duwen aan zijn kar)
Daniél
3 February 2007, 16:38
Ik dacht dat " speedingdevil " over zulks gelijkaardig karretje eigenaar was??
bugxter
4 February 2007, 08:47
Ik vind hem ook niet zo'n stoer uiterlijk hebben maar als ik nu mijn PGO 150 (eerste generatie bekijk) in vergelijking met de nieuwere generaties dan rij ik ook maar rond in een cremekarreke:o Als ik er een grote bak op monteer zou het wel eens kunnen dat ze me tegen houden en vragen 'eentje met 3 bollen vanille aub':D
Ach, mooi is goed maar functionaliteit beter. Als ze die 2 nu weten te combineren zit het helemaal goed. Ik heb in die Fun Buggy gezeten (Autosalon) en stoelen zijn erg hard. Alles is vrij basic maar ziet er gelijk ook degelijk uit. Is veel kunststof aan en dat heeft het grote voordeel dat het niet kan roesten. De X 'treme vond ik wel heel mooi. Maar dan heb je dat open buggygevoel niet meer.
Iig Broemer Respect
puk
4 February 2007, 10:32
idd, maar dat " open gevoel" ik weet het niet hoor, een basic aan comfort is niet te versmaden, zeker niet bij dagelijks gebruik, een plastiek kapje hier en daar , stoort niet , beter iets minder " stoer" maar met veel rijfun , dan te rijden dat je broekspijpen richting knieen gaan en je wangen richting oren.
ook nu , heerlijk insecten vrij, maar frisser , dan is een " kapje " toch welkom allee , dan toch voor mij he, ben ik dan ook geen slijkdabber:) , eerder een laagvlieger op asvalt op een laag pitje dan !!
Vind ik dus ook niets " invaliedencar "aan , aan die secma, integendeel, als het makkelijk in en uitstappen is en een beetje bescherming bied , ok best , en voor wie? dat moet ieder voor zich uitmaken ,als de kwaliteit er maar is voor hetgeen er geboden wordt .
greets puk ( die best open rijd met de benen en gezicht uit de wind)
philippe951
1 March 2007, 22:22
Hallo Jongens .
Ik ben Philippe 951 en hou van mijn porsche 951 .
Maar vorig weekend ben ik met de exteem 500 gaan rijden en jongens SUPPER ! ! !
Dat karretje rijd goed , ik ben een asfaltrijder en ben knetterGEK van bochten !:cool:
Ik wou een shark 250 , maar nu weet ik wat ik wil de EXTR 500 Vleermuis1 .
Ik heb alleen een auto nodig voor het weekend dus mijn Porsche gaat op stal voor thunig en wachten op zijn 25 jaar , dat is nog 2,5 jaar .
Ik voelde mij gelijk thuis in de extr 500 en we zijn maar met 2 Dus ?
Maar het is geen BUGGY je kan het er niet mee vergelijken , het is een fun roatster . om lekker mee rond te rijden en verschrikelijk de beest mee uit te hangen in de bochten .Zaadcel
En je kan hem gebruiken altijd , ook als het regend .Wolk en zon
Groetjes aan allemaal , Philippe951 Zot doen
Patje Bug
2 March 2007, 03:59
Philippe951
Welkom op het forum Funny2
Je kunt je mischien eerst voorstellen op het board voorstelling :rolleyes:
Heb je wat foto's van de EXTR 500 dan kunnen we ook meegenieten ;)
Gr Patje
Mountainbiker
2 March 2007, 08:43
Hallo 951,
fantastisch dat er nu iemand is die zijn ervaringen met de Secma kan vertellen! Ga je een nieuwe kopen of een 2de-hands? Ben benieuwd want ik was ook van plan om naast de AXR CARBONE eens met de Secma 500 te rijden. De AXR kan je huren voor 2 uur rijden onder begeleiding en de Secma kan je gewoon individueel huren per dag, weekend, enz ... Op die manier krijg je toch een idee vooraleer over te gaan tot aankoop want prijzig speelgoed is het wel ...
bugxter
2 March 2007, 09:17
Ik heb in die Secma Fun Extr 'm 500 gezeten (niet mee gereden helaas). Er confortabel vind ik hem niet maar ziet er wel mooi afgewerkt uit. Waar de Funbuggy 340 dan wel iets meer op een buggy gelijkt is de 500 idd meer een roadster of eigenlijk een dune buggy. Voor offroad zou ik hem zeker niet gaan gebruiken want dan denk ik dat je 'invalide' gaat worden. Voor op het asvalt daarentegen denk ik dat het een supergevoel moet zijn! Secma heeft een klein dealernetwerk maar springt zeer behoedzaam om met het kiezen van dealers. Je kan ze op één hand tellen. Ik vind dat juist goed. Vorig weekend nog een ex-PGO rijder gesproken die zich mss een Extr' m 500 ging aanschaffen.
Patje, in de fotogalerij onder de rubriek Secma heb je foto's van de Extr' m 500.
@951, mss eens even voorstellen is altijd aangenaam;) Ik kijk er naar uit om je bevindingen hier te lezen als eigenaar van deze 'bug'.
hmmm...:rolleyes: ik dacht ook dat er op het oude forum iemand in het bezit was van deze 500?
lovedoc
2 March 2007, 10:41
Hallo ik had de fun buggy van secma nog niet gezien maar heb in Valmeer.be
op13 augustus 2006 wel in de extreem 500 ende funrunner gezeten en een klein stukje gereden op het voetbalveld tekort om een oordeel te vellen maar de zit in deze auto s was goed.
hierbij een paar fotos
groet Lovedoc
philippe951
2 March 2007, 20:43
Philippe951
Welkom op het forum Funny2
Je kunt je mischien eerst voorstellen op het board voorstelling :rolleyes:
Heb je wat foto's van de EXTR 500 dan kunnen we ook meegenieten ;)
Gr Patje
Sorry maar ik weet niet hoe ik foto's moet toe voegen .
typ url ? ?
geen idee wat het is
speedingdevil
3 March 2007, 18:02
Ik dacht dat " speedingdevil " over zulks gelijkaardig karretje eigenaar was??
Yep gelijkaardig, ik heb de FUN EXTREM 500
grtz
Mike
Zeer functioneel zeker in vergelijking met de vorige winter. (Ik word niet meer nat zoals met mijn PGO bij mijn woon werk verkeer.) Heb nu reeds 1500km ermee gebold, bangelijk!!!! En nog steeds fiscaal aftrekbaar zoals de PGO.
grtz
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd. - 2007 BRC www.bugriders.be .nl .be