Bezoek onze sponsor Prima Verzekeringen Antwerpen - België

Uw banner ook op deze plaats? Klik hier

top 2000 in Video [Archief] - Bugriders Forum BRC

PDA

View Full Version : top 2000 in Video

Johan
3 February 2007, 17:44
KLIK OP ONDERSTAANDE LINK

Top 2000 in video

Iemand heeft een enorme klus geklaard, en bij alle nummers van de top 2000 de bijbehorende videoclip op Youtube opgezocht. Hier kun je ze alle 2000 bekijken.

http://www.vindhetsnel.com/top2000video/

groeten Johan

led-zep
3 February 2007, 20:27
ikheb er al van genoten de beste clip kun je niet bekijken :( die van led zeppelin maar toch bedankt grt zep

Patje Bug
3 February 2007, 21:28
Als dat allemaal op zijn poten staat is dit wel interesant :rolleyes:
Maar er is nog werk aan :(
Toch ne mooie site ;)

Gr Patje

Daniél
4 February 2007, 15:56
ben ook al even bezig geweest op deze site!!! mss leuk om er een tof spelletje op na te houden

omdat hier toch heel wat leden zijn die elkaar niet echt kennen is dit dan mss een manier om wat beter zicht te krijgen op een ieders smaak

je mag meerdere malen antwoorden, maar bekijk ze toch eerst wat aandachtig en niet zomaar willekeurig eentje uitpikken, kopieer de titel met nr en plaats dit hier in jou bericht zodat iedereen jou keuze makkelijk kan opzoeken

ik start alvast, en doe er een uitleg bij waarom ik voor deze keuze ga

1107 Sammy Davis jr. - Mr. Bojangles

Sammy Davis jr. is voor mij een van de grootste performers, zowel acteren, zingen, dansen hij beheerde het allemaal, pure klasse

nancy
4 February 2007, 17:32
moeilijk kiezen voor mij :D

4 Deep Purple - Child in time
178 Golden Earring - Twilight zone
453 Fischer Z - So long
1150 Within Temptation - Mother earth
1224 Dire Straits - Water of love
1405 KISS - Sure know something

der zijn er nog heelwat die ik graag hoor ,maar anders ben ik morgen nog bezig :D

ps. sla je keuze eerst op in 'kladblok' ,k'had alles ingetypt ikke en maar op mijn gemakske videokes zien .....jaja k'was uitglogd :eek: ,kon ik opnieuw beginnen zoeken Funny6

Daniél
5 February 2007, 17:35
hier nog ene gevonden en alfabatisch gerangschikt en zowaar meer dan 15.000 clips:eek: :eek: niet te doen, waarschijnlijk ook iets meer voor de hard-rockers onder ons:cool:

http://cyber-knowledge.net/videos/videos.php

hans
5 February 2007, 19:44
AAARRRHHH Funny8 Daniël Funny8 das al iets meer voor mij ze funny3 Funny4 Maar voor de niet rockers onder ons is er ook nog genoeg te zien en te beluisteren Funny7