Bezoek onze sponsor Autoafbraak Walter Dilissen - België Overpelt - België

Uw banner ook op deze plaats? Klik hier

Hulp gevraagd [Archief] - Bugriders Forum BRC

PDA

View Full Version : Hulp gevraagd

bugxter
29 August 2009, 21:14
Mijn buggy (PGO 150cc) staat nu al een aantal maandel in de garage. Voor de derde keer is de boite gesneuveld en aangezien mijn beperkte technische kennis en tijdsgbrek wegens onze verbouwingswerken had ik de tijd en zin niet om er aan te beginnen.

Ik zoek dus iemand die mijn buggy eens wil onderhanden nemen (boite nakijken en herstellen, onderhoud geven (ik heb nog een oliefilter en olie) en eens grondig nakijken.

Uiteraard tegen vergoeding.

Wie tijd tijd en zin heeft mag me contacteren per pbwelcoms

gnoef
30 August 2009, 11:16
Als je nu echt niemand kan vinden.
Wat mij stug lijkt wil ik wel eens kijken wat ik kan doen.
Maar op dit moment zijn mijn weken te kort.
gr gnoef

Speedy
30 August 2009, 11:19
Natuurlijk Gnoef dat is de man die moet hebben voor zulke klussen duimup !!!

J.B
30 August 2009, 15:18
Bugxter zie PB !! Papers

Gr J.B

Rambler
30 August 2009, 17:46
Als je de tijd vindt hem eens langs te brengen zeker doen.

bugxter
31 August 2009, 07:43
Thx voor de aanbiedingen;) maar JB zal binnenkort de klus klarenwelcoms

gnoef
31 August 2009, 09:21
Toch wel een toppertje he ,
die J.B duimup en,
wie goed doet,die goed ontmoet.scontent
gr gnoef

PS:En scheeld mij 550 km maar niet altijd een probleem.

puk
31 August 2009, 11:31
Toch wel een toppertje he ,
die J.B duimup en,
wie goed doet,die goed ontmoet.scontent
gr gnoef

PS:En scheeld mij 550 km maar niet altijd een probleem.

Ben ik helemaal met je eens gnoef.
Tof J.B. maar zoals ik je ken zag ik het aankomen, duimup
Bugxster, je zult vrij snel uit de nood zijn denk ik gafas1
groeten Puk

J.B
31 August 2009, 16:40
Ik kan het me niet laten he :o
het moet niet altijd verbouwen zijn :rolleyes: Johan en Puk hebben onze "grotwoning" kunnen bekijken vorige week en nu wil ik er toch stilaan van af maar dat is voor iemand anders hoor dat is mijn vak niet en als dan aan een bug sleutelen voor wat afleiding kan zorgen Graag !! en ook ik ben mekanieker ben vlug bij onderdelen en diverse en vooral ik moet geen kmters doen he 1tand en wat Gnoef doorgegeven heeft toen ik in een dipje zat probeer ik nu op mijn manier door te geven aan Buxgter !
we zullen wel verdere afspraken maken en binnenkort zal ik wat foto's neer ploffen over de onderhoud en stukken !

Gr J.B

J.B
18 September 2009, 21:41
De Buggy van Bugxter is vandaag opgehaald met hulp van Johan waarvoor grote dank bidden en staat nu veilig binnen voor mijn bug naast de verwarming !
helaas zijn er direct bij het naar huis rijden min puntjes opgevallen namelijk dat de bug vooraan enorm stuitert en bij de afladen thuis werd die ook bevestigt als je de vering vooraan induwt en je laat los springt die zo snel hij kan hop omhoog en als je steving duwt spring hij zelfs van he grond :rolleyes: dus Buxgter eerste wat al nieuw mag zijn de voorste schokdempers headb waarschijlijk haal ik hem zondag ff uit één om naar het boitje te kijken ik vermoet dat er tandjes weg zijn headb
het totaale plaatje laat ik je wel weten via pb !

PS: ik heb je contactsleutel niet !!!! moet nog ergens bij u liggen Kweet ni

hier nog wat foto's van het koppel lol

Gr J.B

Johan
18 September 2009, 22:17
De Buggy van Bugxter is vandaag opgehaald met hulp van Johan waarvoor grote dank bidden en staat nu veilig binnen voor mijn bug naast de verwarming !
helaas zijn er direct bij het naar huis rijden min puntjes opgevallen namelijk dat de bug vooraan enorm stuitert en bij de afladen thuis werd die ook bevestigt als je de vering vooraan induwt en je laat los springt die zo snel hij kan hop omhoog en als je steving duwt spring hij zelfs van he grond :rolleyes: dus Buxgter eerste wat al nieuw mag zijn de voorste schokdempers headb waarschijlijk haal ik hem zondag ff uit één om naar het boitje te kijken ik vermoet dat er tandjes weg zijn headb
het totaale plaatje laat ik je wel weten via pb !

PS: ik heb je contactsleutel niet !!!! moet nog ergens bij u liggen Kweet ni

hier nog wat foto's van het koppel lol

Gr J.B

hé JB pas maar op met dat gewip hé dat je geen kleine buggy's krijgt , als er een secma van verder zou komen zou dit geen bezwaar zijn hélol
P.s graag gedaan hoor die takeldienst;)

J.B
18 September 2009, 22:31
hé JB pas maar op met dat gewip hé dat je geen kleine buggy's krijgt , als er een secma van verder zou komen zou dit geen bezwaar zijn hélol
het zal eerder een PGO 50 zijn denk ik 1tand

Gr J.B

bugxter
19 September 2009, 12:22
Thx JB en Johanduimup;)

Oeps schokdempers... hmm moet ik toch eerst weten wat het kostenplaatje is van nieuwe schokdempers.

Ik heb nooit iets gemerkt als ik er mee reed maar omdat ik bijna steeds met de kids toerde gaat het heel rustig en valt dat mss minder opKweet ni

Damned ja die contactsleutel zijn we helemaal vergeten. Anders moet ik eens binnen springen volgende week.

kreme250
20 September 2009, 10:50
scontentkqdzqvcKweet niwelcoms

Buggyland
20 September 2009, 12:37
IK ZOEK EEN MONTEUR DIE MIJN gs MOON 400 KAN REPAREREN.
IN DE OMGEVING VAN TER APEL (GRONINGEN NEDERLAND) WIE KAN MIJ HIERAAN HELPEN????
:(

Funbuggy Oost in Huis ter Heide, is een GS-Moon dealer.
En ook sponsor van dit Forum ( bel die eens)

bugxter
20 September 2009, 16:03
IK ZOEK EEN MONTEUR DIE MIJN gs MOON 400 KAN REPAREREN.
IN DE OMGEVING VAN TER APEL (GRONINGEN NEDERLAND) WIE KAN MIJ HIERAAN HELPEN????
:(

Gelieve niet te shouten. Caps Lock afzetten;) en ihv een nieuw topic openen met je vraag. Lees aub de forumregels.