Bezoek onze sponsor Buggy-huren.nl Voorthuizen Nederland

Uw banner ook op deze plaats? Klik hier

intercom bij Lidl [Archief] - Bugriders Forum BRC

PDA

View Full Version : intercom bij Lidl

Jeanke
2 March 2007, 09:01
Voor diegenen die er achter op zoek zijn:
Bij Lidl hebben ze deze week een intercom voor op de moto/buggy.
Ik heb er mij een gekocht en het lijkt op het eerste zicht goed te werken,
vorig jaar bij Aldi ook één gekocht maar die deugt niet, deze is veel beter denk ik.

greetz Jeanke

Johan
2 March 2007, 13:04
hoi jeanke
Zeker kopen jong, waren vorig jaar ook bij lidll en heb er toen een setje gekocht,super tevreden ben ik er van ,voor die prijs kan je niet uitgehaald zijn.
Groeten johan

Fideelken
4 March 2007, 00:21
Thanks voor de tip Jeanke.

Ik was er niet echt naar op zoek maar toen ik merkte dat de prijs amper 8€ bedroeg ??? heb ik niet langer getwijfeld. Mijn bedoeling is echter wél om deze handvrije set aan te sluiten op een portofoontje met intercomfunctie en vox-functie, zodat niet alleen m'n bijrijder maar ook de andere groeprijders bereikbaar zijn voor elkaar.

PS: effe off-topic maar als je dan toch over Lidl praat: op hetzelfde ogenblik heb ik daar weer die druppelladertjes zien liggen, ook voor een belachelijke prijs (<8€) en ook dát is dus een aanrader, want volgend jaar wordt het opnieuw winter, en als je hem dan op dat moment nodig hebt en je hebt er nog geen kan je elders misschien wel 60€ dokken ...
8€ is immers een prijs waarvoor je als doe het zelver nog geen transfo alleen voor koopt :)

Greetz from Fideelken ;)

Peewee
4 March 2007, 20:42
Ik heb me er ook eentje aangeschaft, voor 8 euro kan je niet sukkelen....

Gr,

Peewee

Daniél
5 March 2007, 17:15
haha, ikke ook eentje gekocht en je kan dit ook aansluiten op een compact-disk of fm-radiootje
leuk hebbeding, ik ga het vast monteren op mijn powerbug, en devolgende keer da ik vrouwelijk volk meeneem hoor ik ze goed gillen tegen 200 p/u:D :D