View Full Version : nieuwe rovach 250
EXTREMEBIKES
15 March 2007, 21:08
hierbij enkele foto's van de nieuwe rovach 250cc
watergekoeld blok
cardan aandrijving
onafhankelijke wielophanging
voor gasdrukvering
wielbasis 1.65m
maten ;2.43*1.56*1.56
max snelheid 90km/u(volgens de invoerder)
automaat met achteruit
kostprijs 3999€
grtn
ronny
voor bestellingen ben ik altijd bereikbaar
Daniél
16 March 2007, 03:44
Nogmaals, deze bug is zeker niet te duur voor wat je krijgt!! t'zal alleen afhangen van wat het technisch aspect laat zien en voelen
zonde dat hij niet te zien en testen is op de beurs nu in HasseltFunny11
Mountainbiker
16 March 2007, 09:54
De nieuwe PGO 500 is nog ni leverbaar en men kan al een look-a-like bestellen ...:confused:
Een look-a-like die *op papier althans* de PGO 250 op alle gebied overtreft! :eek:
+ 1500 euro goeikoper is...
Miljaardegitaarde :)
Ik moet mij aansluiten bij wat Witser zegt.....
lembi
16 March 2007, 11:41
Het copy/pasten van een bestaand ontwerp naar een iets beter toestel gaat natuurlijk veel sneller dan iets van scratch af op te zetten.Daarom zullen we deze 'clonen' steeds vaker zien denk ik. Die bedrijfjes rijzen als paddestoelen uit de grond,en allen willen natuurlijk verkopen en de beste zijn.
Ik moet wel nageven dat het er heel goed uitziet.
greetz,
lembi
Lawson
16 March 2007, 14:17
Volgende week ga ik bellen voor een afspraak te maken om een testrit te doen in Ardooie, bij de hoofdverdeler. En als hij mij bevalt bestel ik hem direct.
lembi
16 March 2007, 14:23
Lawson,
Laat iets weten hoe de test gegaan is.Ik vind het wel vreemd dat Rovach het op Kapaza aanprijst maar op hun eigen webstek is er niets te vinden.Als ik van hem zou zijn en ik heb zo'n produkt in huis zou ik het zeker op mijn weksite zetten.
greetz,
lembi
lembi
16 March 2007, 14:24
moet dus website zijn natuurlijk.
lembi
de website van rovach is bijlange niet up to date. De 650 cc staat er ook nog niet op....
Volgende week ga ik bellen voor een afspraak te maken om een testrit te doen in Ardooie, bij de hoofdverdeler. En als hij mij bevalt bestel ik hem direct.
Lawson, laat ons zeker uw bevindingen weten, ik ben heel benieuwd. Heeft rovach er zo eentje staan dan???
Op de website van rovach staan de 250 cc modellen met een kettingaandrijving en de nieuwe zou met een kardan zijn. Persoonlijk vind ik een kardan veel beter dan een ketting....
bugxter
16 March 2007, 14:58
Lawson, heb je de gegevens van de hoofdverdeler. Website, email, enz...
Alvast bedankt;)
Neemt uw fototoestel/camera mee!!! :D
@ dix, ik heb bug met kettingaandrijving en ik vind het schitterend om soms als driftend een bocht uit te komen :)
Neemt uw fototoestel/camera mee!!! :D
@ dix, ik heb bug met kettingaandrijving en ik vind het schitterend om soms als driftend een bocht uit te komen :)
Kettingaandrijving of kardanaandrijving maakt niets uit voor het driften. Alleen de ketting kan niet vuil worden en moet niet aangespannen worden en de tandwielen verslijten niet als je er geen hebt...
Lawson, heb je de gegevens van de hoofdverdeler. Website, email, enz...
Alvast bedankt;)
www.rovach.be
Lawson
16 March 2007, 15:38
Ja, idd http://www.rovach.be/index.php?p=contacteer
Ik heb net gebeld en hij heeft er binnen 4 weken 1 binnen voor testritten. Dus nog 4 weekskes tanden bijten Funny5
bugxter
16 March 2007, 16:04
Ok thx, heb hem gecontacteerd.;)
EXTREMEBIKES
16 March 2007, 21:01
o gaan we hier een beetje onder mijn duiven schieten
opglabbeek ligt 15km van mij thuis
de moment dat hij er heeft heb ik ze ook
ik zet hier iets op het forum en we gaan reclame maken voor een ander
dank bij voorbaat
grtn
ronny
bugxter
17 March 2007, 09:49
Broemer en lembi, check your pb;)
Ronny, berichten zijn verwijderd.
Daniél
18 March 2007, 07:01
In het geel is deze Rovach ook best te pruimen:cool: :cool:
mij lijkt dat slechte-fotokwaliteit-oranje :D
Daniél
18 March 2007, 11:12
mij lijkt dat slechte-fotokwaliteit-oranje :D
Kan zijn want ik zie deze kleur niet in de opgave die Rovach aanbied, maar alléz toch een tof kleurekeFunny11
Lawson
18 April 2007, 18:35
Nog een weekje wachten tot de testrit. funny3
waar ga je testen Lawson??? Ik zou ook wel eens willen testen. Laat ons zeker uw bevindingen weten als je wil.
Patje Bug
18 April 2007, 22:23
Ik ben ook benieuwd :rolleyes:
Gr Patje
Lawson
20 April 2007, 18:52
waar ga je testen Lawson??? Ik zou ook wel eens willen testen. Laat ons zeker uw bevindingen weten als je wil.
In Ardooie bij de hoofdverdeler zelf.
Patje Bug
20 April 2007, 21:01
In Ardooien :confused:
Daar zou hij al 4 weken geleden gestaan hebben voor een testrit maar nougabolle wenen
Maar swat laat maar iets weten hoe het was :rolleyes: foto's en een verslagje zijn altijd welkom
Gr Patje
gaan de nieuwe modellen dan al daar zijn? Het is te hopen, dan zijn ze zelfs nog eerder dan de 650 cc die in de containers moeten blijven zitten naar het schijnt....of is dit een fabeltje (uitvlucht)??????????
Daniél
21 April 2007, 06:54
Weet je!! niets is erger dan het geld voor een bug in de lade te hebben liggen, en over geen te kunnen beschikken omdat ze ofwel niet in voorraad zijn? of nog moeten gemaakt worden? of de homologatie niet in regel is? enz, en dan op de koop toe word de keuze nu zo uitgebreidt dat we straks de bomen niet meer door het bos kunnen herkennen:confused: nog maar gezwegen van de mooie weekends die nu aan de gang zijn en er verschillende hunkeren naar een bug!!!wenen
bugxter
21 April 2007, 07:27
Ik denk dat het een trend is die je zal zien bij alle merken die nieuwe modellen op de markt brengen. Ze weten immers dat de concurrentie ook druk bezig is met het zo snel mogelijk op de markt brengen van hun nieuwe buggy. Doordat het een kleine maar snelgroeiende markt is willen ze de potentiële kopers die nu heel wat meer keuze hebben, zo snel mogelijk voor zich winnen. Ze halen zoveel mogelijk bestellingen binnen, wetende dat hun product nooit tijdig klaar zal zijn. Wat wel steeds tijdig klaar is zijn deze die je ziet staan op de wereldwijde beurzen, om ze voor te kunnen stellen aan het grote publiek en pers. De dealers kunnen hier niets aan doen. Zij zijn afhankelijk van de hoofdverdeler en deze dan weer van de fabricant. Naar mijn mening zijn voor bepaalde merken er wereldwijd al miljoenen bestellingen binnen terwijl ze de productielijn nog moeten opstarten. Dan is het nog af te wachten naar welke landen de eerste containers verzonden worden en welke dealers als eerste hun leveringen krijgen toebedeeld van hun hoofdverdeler. Zouden er ook silver en gold-dealers bestaan? In ieder geval we kunnen er weinig aan doen en het ene merk zal dan al wat sneller en daar eerlijker in zijn als het andere
Lawson
25 April 2007, 18:22
Het is nog efkes wachten op de testrit. Vandaag nog eens gebeld en hij heeft ze binnen eind volgende week of begin van de week daarna. Nog een weekje geduld kan er wel nog af. 1tand
Zandfreterke
25 April 2007, 18:52
Hoi iedereen
Vindt het jammer dat alle merken zich zo laten kennen,want iedereen die eigelijk dit jaar een nieuwe bug wilt kopen is er aan voor zijn moeite ,het wordt steeds maar uitgesteld om de nieuwe merken hier op tijd en goedgekeurd te laten aankomen .
Je gaat in plaats van een nieuwe bug een okkassie bug kopen ,ben je zeker dat je hem s'anderdaags al in je bezit hebt ,natuurlijk met de gebreken erbij ,maar denk dat het voor iedereen kriebelt om nu met dit mooie weer een ritje te maken ,en eindelijk te kunnen genieten .
Bij mij rijst de vraag of de dealers echt geen druk kunnen uitoefenen op het merk dat zij verkopen ,om snel aan de beloofde goederen te geraken en te verdelen.
Grtz
zandfreterke gafas1 duimup
Het is nog efkes wachten op de testrit. Vandaag nog eens gebeld en hij heeft ze binnen eind volgende week of begin van de week daarna. Nog een weekje geduld kan er wel nog af. 1tand
Awel das nu typisch se, volgende week of de week daarna.................of misschien wel binnen enkele maanden............
Ik had ook ni anders verwacht eigenlijk
Patje Bug
25 April 2007, 19:11
Ik heb een idee Kweet ni voor mensen die nog geen hebben gewoon ne'n okkazie Bug kopen en dan kan je al zien of het Bugrijden je bevalt :rolleyes: en zodra de nieuwe binnen komen even gaan testrijden en dan kun je uwe okkazie Bug weer overgeven aan de'n dealer Kweet ni
Maar ondertussen kun je wel Bugrijden zonder altijd maar in je hoofd te hebben wanneer komt hij, morgen ,overmorgen, volgende week, volgende maand of volgend jaar kopkrabben
Gr Patje
Zandfreterke
25 April 2007, 20:28
Hoi Patje
mogen we dit als een hint aanvaarden (gafas1 ) ga jij mss je bug wegdoen ,en een andere kopen ,laat het maar weten hoor,als je een goede prijs zegt ,kan ik hem mss kopen ,tot ik zoals je zelf schrijft eindelijk eens de nieuwe bugxters kan gaan kijken en rijden ???
Grtz
Zandfreterke Funny8 Funny2
Patje Bug
25 April 2007, 20:52
Hoi Patje
mogen we dit als een hint aanvaarden (gafas1 ) ga jij mss je bug wegdoen ,en een andere kopen ,laat het maar weten hoor,als je een goede prijs zegt ,kan ik hem mss kopen ,tot ik zoals je zelf schrijft eindelijk eens de nieuwe bugxters kan gaan kijken en rijden ???
Grtz
Zandfreterke Funny8 Funny2
Ja ik ga mijne Bug Misschien weg doen, maar zeker nog niet voor ik een nieuwe en betere op het spoor ben ;)
Ik zou zot zijn met zo'n lekker weer en dan misschien nog meer dan een maand zitten te water tanden alvorens ik terug kan rijden, nee bedankt en nu is mijne Bug terug volledig in orde wat wilde nog meer :rolleyes:
Maar da wil nie zeggen dat er geen andere okkazie's te koop staan hé
Gr Patje
Zandfreterke
26 April 2007, 08:00
Hoi Patje
Ik weet wel dat er redelijk veel okkassies te koop staan ,maar ik heb bij sommige toch een deel vraagtekens hoor ,en daarom dat het me gisteren dus opviel dat je mss je bug ging verkopen ,en dan is het ook een beetje gezelliger van een bug te kopen van iemand die je langs dit forum kent .
Want de bugs die op een paar gekende veilingssite's staan ,heb ik toch de vragen ,wat is er echt mee gebeurt en voor mij is dit de eerste keer om een bug te kopen ,en ken niet alle gebreken ervan .
Grtz
Zandfreterke
Eindelijk komt er licht in de duisternisgafas1 de Rovach 250 zou Belgische grond onder de voeten hebben?? en zal in het heel kort gezien en kunnen gevoeld wordenduimup
let op!!! nog niet bij de dealers nu !!
Tot nader bericht!!Funny2
Zandfreterke
3 May 2007, 12:35
Hoi daniel
Ik heb net een mailtje gekregen van een sponsor hier op het forum ,waar hij me in bevestigd dat er nog geen buggy te verkrijgen zijn ,het zal dus nog een tijdje duren .
Grtz
zandfreterke gafas1 gafas1
Eindelijk komt er licht in de duisternisgafas1 de Rovach 250 zou Belgische grond onder de voeten hebben?? en zal in het heel kort gezien en kunnen gevoeld wordenduimup
let op!!! nog niet bij de dealers nu !!
Tot nader bericht!!Funny2
buggygirl
3 May 2007, 16:17
Ik kijk er echt naar uit naar de rovach 250,eerst zal ik hier in de buurt wel gaan toeren en dan regelrecht naar de lekdreef wa cremekes lekken:p
Patje Bug
3 May 2007, 20:20
Ik kijk er echt naar uit naar de rovach 250,eerst zal ik hier in de buurt wel gaan toeren en dan regelrecht naar de lekdreef wa cremekes lekken:p
Awel das na eens echt ne Bug voor een vrouw Respect
Dat is mijn mening :rolleyes: misschien kan hij wel meevallen in het echt :confused: we zullen zien Kweet ni
Gr Patje
ja op aanraden van mij heeft buggygirl haar goesting laten vallen voor ne nieuwe Rovach 250 zwart!! als alles meezit heeft ze hem vrij snel, meer kan ik niet verklappen echt niet!! maar ze mogen daar in de lekdreef alvast wa extra cremmekes gaan bijmaken want ze komt er aan hoor me hare 250 RovachFunny4
Patje Bug
3 May 2007, 20:38
ja op aanraden van mij heeft buggygirl haar goesting laten vallen voor ne nieuwe Rovach 250 zwart!! als alles meezit heeft ze hem vrij snel, meer kan ik niet verklappen echt niet!! maar ze mogen daar in de lekdreef alvast wa extra cremmekes gaan bijmaken want ze komt er aan hoor me hare 250 RovachFunny4
Daniel
Gij hebt weer iets geregeld hé :rolleyes:
Gr Patje
Geregeld?? nie echt maar ik zal je een beetje uitleggen hoe ik in elkaar zit, 10 mensen wachten in het bushokje op de bus!! bus komt er uiteindelijk aan, ik kom aangelopen en spring als eerste op de bus, ik betaal en ga op de beste plaats zitten, moraal van het verhaal is, kwestie van timing te zijn !!
Patje Bug
3 May 2007, 20:50
Geregeld?? nie echt maar ik zal je een beetje uitleggen hoe ik in elkaar zit, 10 mensen wachten in het bushokje op de bus!! bus komt er uiteindelijk aan, ik kom aangelopen en spring als eerste op de bus, ik betaal en ga op de beste plaats zitten, moraal van het verhaal is, kwestie van timing te zijn !!
Gij moest verdeler worden Kweet ni
Zo zij er mensen die aan alles kunnen geraken hé Respect
Gr Patje
Gij moest verdeler worden Kweet ni
Zo zij er mensen die aan alles kunnen geraken hé Respect
Gr Patje
heb ik wel eens over nagedacht om eventueel verdeler te worden van buggy's, maar ik vrees dat ik tijd en handen te kort zou komen om alles gedaan te krijgen hoor, maar wie weet?? eens in een gekke bui te komenFunny6
Patje Bug
3 May 2007, 20:58
heb ik wel eens over nagedacht om eventueel verdeler te worden van buggy's, maar ik vrees dat ik tijd en handen te kort zou komen om alles gedaan te krijgen hoor, maar wie weet?? eens in een gekke bui te komenFunny6
Oppassen want te Maandag komt al een Bui :confused: zeggen ze toch Respect
Gr Patje
ik kan ni goe volgen hier se.....?????
Patje Bug
3 May 2007, 21:17
ik kan ni goe volgen hier se.....?????
Binnenkort zal de Ravach 250 te zien zijn in de lekdreef en bestuurd door Buggygirl :rolleyes:
Meer weet ik ook niet te vertellen :confused:
Gr Patje
buggygirl
4 May 2007, 00:45
ja daniel extra cremekes kan ik gebruiken se,daar naartoe gaan zeker en vast en danks nogmaals om mij wat te helpen daarbij,duimup
buggygirl
4 May 2007, 00:48
Awel das na eens echt ne Bug voor een vrouw Respect
Dat is mijn mening :rolleyes: misschien kan hij wel meevallen in het echt :confused: we zullen zien Kweet ni
Gr Patje
ja patje ,ik vind het zelf een mooi buggyke,ik ben er al verliefd op en heb hem nog niet,hij zal wel meevallenduimup
grtjs
Patje Bug
4 May 2007, 04:43
ja patje ,ik vind het zelf een mooi buggyke,ik ben er al verliefd op en heb hem nog niet,hij zal wel meevallenduimup
grtjs
Laten we hopen voor u ;)
Gr Patje
buggygirl
4 May 2007, 12:37
Laten we hopen voor u ;)
Gr Patje
maja ik denk positief
CFMOTO Benelux
4 May 2007, 13:16
Hallo Iedereen,
laat me even voorstellen, ik ben Louis, een van de drijvende krachten achter Rovach Belgie.
Goed nieuws: De Bug 250CC next generation staat op Belgische bodem, en welbepaald in ons depot, vandaag worden deze uitgeleverd naar verdelers toe. Dus waarschijnlijk dit weekend kun je al bij uw verdeler langsgaan om een testritje uit te voeren,...
Zelf zijn we bezig de volledige assemblage aan het uitvoeren van een exemplaar, voor testritten van klanten op zaterdag! En ze zien er uitstekend uit, zoals we verwacht hadden, prima afwerking, stevige materialen,spoorverbreders,... kortom een echte bug van de nieuwe generatie!
Misschien zelfs ééns kijkje gaan nemen bij de verdelers zal zelf veel duidelijk maken.
I.v.m de 650 Go Kart, alle documenten zijn binnen, enkel nu nog een beetje geduld en ze staan ook bij de verdelers. Ik verwacht volgende week zeker!
Vriendelijke Groet Louis
eindelijk goe nieuws Louis, bravo!!!Funny9 Funny9 Funny9 Funny9
@ Louis, die 650 cc kun je die dan ook direct kopen of zijn het alleen maar demomodellen voor de dealers die je hebt. Anders weeral 4 weken wachten, minstens want dat van die levertijd moeten we nu wel met een korreltje zout nemen...........
ik zou zeggen : verdelers laat maar iets weten als we kunnen komen testrijden
Tof van Louis dat hij zich hier geregistreerd heeft! Het is altijd goed voor ons forum om een hoofdverdeler zijn nieuws hier te zien schrijven.
Alvast welkom en lees maar eens goed rond wat onze ongezouten meningen zijn over de buggies! :D
buggygirl
4 May 2007, 14:59
yes yesFunny9 Funny9 Funny9
Ja dit is het eerste " gezond " nieuws van het buggyfront, ik voelde de wind al aankomen dus bij deze Proficiat aan Buggygirl met je bestelling van de nieuwe Rovach 250 zwart, waar je volgende week de lekdreef mee onveilig kan maken!!
duimup duimup duimup
EXTREMEBIKES
4 May 2007, 15:34
yep ze zijn onderweg
voor al degene die willen testrijden met een 250,die kunnen een afspraak maken met roco of met mij daar wij de allerlaatste gaan gebruiken als demovoertuig
de volgende levering is over 3 weken
buggygirl,de uwe zal als alles meezit morgen gemonteerd staan,dus je kan altijd eens komen kwijlen
grtn
ronny
yep ze zijn onderweg
voor al degene die willen testrijden met een 250,die kunnen een afspraak maken met roco of met mij daar wij de allerlaatste gaan gebruiken als demovoertuig
buggygirl,de uwe zal als alles meezit morgen gemonteerd staan,dus je kan altijd eens komen kwijlen
grtn
ronny
Als ik het goed begrijp zullen er dus WEERAL GEEN MODELLEN OP STOCK zijn??
Alleen op bestelling en weeral drie weken (onder voorbehoud) wachten??
buggygirl
4 May 2007, 15:56
yep ze zijn onderweg
grtn
ronny
ok ronny
ik zou zeggen monteer hem maar en zo gauw hij gereed is geef je me een belletje zodat we volgende week een dag kunnen afspreken voor de buggy,dan hou ik ook tegen dan mijn centjes gereed,ok?duimup duimup
Nieuwe foto's van de Rovach 250 geplaatst door de invoerder kijk http://www.bugriders.be/forum/gallery/showimage.php?i=1578
mijn vraag is natuurlijk was het nu de Carter of de Rovach waar ik gehoord heb dat ze de achterliggende radiator naar voor gingen brengen???
buggygirl
4 May 2007, 16:52
Ja dit is het eerste " gezond " nieuws van het buggyfront, ik voelde de wind al aankomen dus bij deze Proficiat aan Buggygirl met je bestelling van de nieuwe Rovach 250 zwart, waar je volgende week de lekdreef mee onveilig kan maken!!
duimup duimup duimup
danks daniel
Zijt maar zeker dat ik de lekdreef na volgende week onveilig ga maken met mijne nieuwe buggyFunny9 Funny9 Funny9 Funny9
zie da wij er ook nog kunnen komen hetonguit
greets witty
buffulowill
4 May 2007, 17:01
Ronny en hoe ziet het uit met de 650 kopkrabben kopkrabben
gjkatsman
4 May 2007, 17:08
was vandaag bij rovach voor een paar kinderziektes in mijn bug. Dit werd door hun overigens keurig verholpen. werd wel ineens opmerkzaam toen ik daar de nwe rovach 250 uit het krat gehaald zag worden.Amai amai das werkelijk een zeer schone voiture!!!!
differentieel, rondom schijfremmen, degelijke knoppen op het dashboard en aan het stuur gelijk aan een echte straatauto tot slot ook nog een ruimte in de zetels..................haha hier is duidelijk iemand aan het werk geweest die verstand van zaken had. niet meer van dat goedkopere soort plastic maar echt polyester kappen. Alles is gewoon echt een stuk degelijker. Snel een paar foto's gemaakt, maar ik weet niet of ik deze mag plaatsen. Ronny is immers de verdeler en ik ben slechts een nl-se buggy enthiousiast. weet wel dat ik er graag een zou hebben.
ik denk dat een paar foto's geen kwaad kunnen zolang er geen naam opstaat van niet-sponsorende zaken :)
ale toch iemand beloond met wachten veel succes met je bug funny3
MUDHUNTER
4 May 2007, 20:52
Hallo,ik heb vandaag reeds de eer gehad om de nieuwe rovach 250 te bewonderen en er ook mee te rijdenfunny3
Ziet er op het eerste zicht een mooi ding uit,en hij rijd nog fantastisch ook.
Veel plaats binnnenin en kan er percies beter in en uit dan in men PGO
Stuurt heel lekker,korter en vlotter dan de PGO.
Degene waar ik het over heb is de oranje versie.
Kort samengevat:in de 250 serie zal dit zeker een hit worden ,prijs en wat je krijgt ziet het er voor mij althans zeker ok uit.duimup
Binnen een week zullen we de eerste ernstige ervaringen wel horen van de trotse bezitters
Patje Bug
4 May 2007, 21:01
Goei nieuws MUDHUNTER ik heb juist nog eens gekeken naar de foto en hij begint toch al wat in smaak te vallen en als je dan zijn rij eigenschappen hoort, dat is veel belovend funny3
Gr Patje
azzaro123
4 May 2007, 21:01
Ik zou hem normaal gisteren moeten gehad hebben... Zal maandag zijn, de container is pas vandaag toegekomen bij de invoerder
Buggygirl heeft er een besteld bij Ronny van Extremebikes, en ze kon er al midden de week over beschikken maar verkiest om hem zaterdag bij haar thuis te laten leveren door Ronny, in elk geval deze buggy is zeker zijn geld waard en qua techniek staat hij voor op de Br 250 die tot bijna 1400€ hoger geprijst stond
gjkatsman
5 May 2007, 07:49
echt nog even geduld, ik was gisteren bij rovach en daar stonden ze allen opgesteld in het krat. Ook de verdelers doen er alles aan om ze jullie lucky b....te doen toekomen. het was een drukke bedoening daar met camionette's en karren. mijn favoriet stond er ook tussen maar die was natuurlijk allang verkocht. eerst de madam thuis even bewerken.................ik wil er ook een.
NOG TIPS HIERVOOR???????!!!!!!!!!!!!
@ gjkatsman, foto's zijn geen enkel probleem hoor.
Hoe meer hoe liever :)
Patje Bug
5 May 2007, 08:23
echt nog even geduld, ik was gisteren bij rovach en daar stonden ze allen opgesteld in het krat. Ook de verdelers doen er alles aan om ze jullie lucky b....te doen toekomen. het was een drukke bedoening daar met camionette's en karren. mijn favoriet stond er ook tussen maar die was natuurlijk allang verkocht. eerst de madam thuis even bewerken.................ik wil er ook een.
NOG TIPS HIERVOOR???????!!!!!!!!!!!!
Voor uw madam te bewerken :confused:
Gr Patje
Mollman
5 May 2007, 08:50
Voor uw madam te bewerken :confused:
Gr Patje
Ik denk dat gjkatsman bedoelt dat hij zijne vrouw nog moet overhalen :rolleyes:
greets Mollman
gjkatsman
5 May 2007, 12:00
Precies, ik moet de vrouw nog even overhalen Funny10, heb immers net een buggy gekocht maar die nwe 250 is toch wel veel mooier. Zou het wat zijn om hem er gewoon bij te kopen voor haar?kopkrabben
Patje Bug
5 May 2007, 12:11
Precies, ik moet de vrouw nog even overhalen Funny10, heb immers net een buggy gekocht maar die nwe 250 is toch wel veel mooier. Zou het wat zijn om hem er gewoon bij te kopen voor haar?kopkrabben
Ge geeft die Bug aan uw vrouw en koopt die nieuwe Rovach en het probleem is opgelost ;)
Gr Patje
buggygirl
5 May 2007, 13:34
ik zal seffens eens komen zien ,ik heb ne kameraad zijkne kop zot gepraat om me te brengen tot aan de winkel ,want dat gaat mijn alledaagse voettuig worden,sebiet wat kwijlen:D
buggygirl
5 May 2007, 18:00
awel se ,ik heb goede keuze gemaakt met moto te verkopen en ne nieuwe rovach 250 te kopen,ik heb het daarstraks gezien ,amaaai nog niet,een knap ding waar ik mee ga rijden ,ik ben er al verliefd op en ik heb hem nog niet,
Den ronny gaat er antenneke opzetten en daar moet natuurlijk nog vlagske aan,toekomst mag hij er verlichting aan de voeten inplaatsen ,dat zijn zo van die speciaal dingetjes buitenuit wat ik wel graag zie,tis gewoon weg echt de moeite,en in feite allemaal dankzij daniel die mij ne buggy aanraadde,hem ben ik dus zekers dankbaar daarvoor,duimup Funny9
Patje Bug
5 May 2007, 22:21
awel se ,ik heb goede keuze gemaakt met moto te verkopen en ne nieuwe rovach 250 te kopen,ik heb het daarstraks gezien ,amaaai nog niet,een knap ding waar ik mee ga rijden ,ik ben er al verliefd op en ik heb hem nog niet,
Den ronny gaat er antenneke opzetten en daar moet natuurlijk nog vlagske aan,toekomst mag hij er verlichting aan de voeten inplaatsen ,dat zijn zo van die speciaal dingetjes buitenuit wat ik wel graag zie,tis gewoon weg echt de moeite,en in feite allemaal dankzij daniel die mij ne buggy aanraadde,hem ben ik dus zekers dankbaar daarvoor,duimup Funny9
Amai hier is een gelukkig madammeke op het forum duimup
Gr Patje
gjkatsman
6 May 2007, 20:36
opbouw van de eerste zending rovach 250 cc DS vastgelegd op foto.
Patje Bug
6 May 2007, 20:51
opbouw van de eerste zending rovach 250 cc DS vastgelegd op foto.
Het begint erop te trekken :cool:
Gr Patje
Voor de snelle beslissers!!! RoCO heeft nog net 1 nieuw model van Rovach 250 zilver staan!! let op deze zal niet koud worden, je kan de dealer die tevens ook sponsor is van ons forum vinden op de hoofdpagina van het forum, rechts bovenaan bij " sponsors "
veel succes Funny4
roco motorservice
7 May 2007, 22:13
ik heb er zelf ook 1
ja en ze zien er heel goed uit
veel beter materiaal dan al de vorige
mooie lasnaden (geen gesmodder )
ze rijden uitstekend en zacht
ik heb er al gisteren 200km mee gedaan
nog ff watertanden doeiiiiiiiiiiiiiiiii
en nog veel geluk en plezier met de hobby
buggygirl
7 May 2007, 22:37
ik heb er zelf ook 1
ja en ze zien er heel goed uit
veel beter materiaal dan al de vorige
mooie lasnaden (geen gesmodder )
ze rijden uitstekend en zacht
ik heb er al gisteren 200km mee gedaan
nog ff watertanden doeiiiiiiiiiiiiiiiii
en nog veel geluk en plezier met de hobby
danks
Dit gaat ook mijn eerste buggy zijn,voor mij alles nieuw nog eh,
zaterdag brengen ze hem,nog enkele dagen oefff
Het forum hier is ook al ne meevaller duimup
grtjs
buggygirl
12 May 2007, 13:45
ik zal spijtig genoeg nog paren geduld moeten hebben vooraleer ik hem heb ,tis paar dagen uitgesteld ,tja tweerke buiten is toch nog niet zo best ,das nu mijn troost ,haast en spoed is zelden goed ,enfin ik hoop alleszinds volgend weekend ermee te kunnen rijden eh
roco motorservice
15 May 2007, 11:13
ik zal spijtig genoeg nog paren geduld moeten hebben vooraleer ik hem heb ,tis paar dagen uitgesteld ,tja tweerke buiten is toch nog niet zo best ,das nu mijn troost ,haast en spoed is zelden goed ,enfin ik hoop alleszinds volgend weekend ermee te kunnen rijden eh
je ik ben zondag en gisteren weer gaan buggy rijden riding
een toerke van ca 100 km
was echt heerlijk lol
de bug doet het perfect en loopt zeer soepel
veel plezier met de hobby
buggygirl
15 May 2007, 12:49
je ik ben zondag en gisteren weer gaan buggy rijden riding
een toerke van ca 100 km
was echt heerlijk lol
de bug doet het perfect en loopt zeer soepel
danks fun gaat het wel worden,fijn te horen dat de buggy goed meevalt
duimup duimup duimup
Welke snelheden haalt het ding? Haalt het de beloofde 90km per uur?
roco motorservice
17 May 2007, 10:52
Welke snelheden haalt het ding? Haalt het de beloofde 90km per uur?
nee standaard dat is veel te snel
hij haald zon 70 kmh maar van af 60 kmh gaat een rood ledje knipperen dat je eigelijk te snel rijdt .
zeker de inrijperiode van ca 500 a1000 km te respecteren .
met de nodige ombouwingen kan je hem 90 kmh laten lopen maar het is en blijft gevaarlijk .
ik heb ook nog de kinroad sahara die doet 90 kmh met de nodige aanpasingen maar de remschijven worden gewoon blauw van het remmen tegen deze snelheden
roco motorservice
17 May 2007, 10:56
danks fun gaat het wel worden,fijn te horen dat de buggy goed meevalt
duimup duimup duimup
zeker weten
ik kan bijna iedere dag kiezen welke bug ik neem lol
alleen kan ik dit weekend weinig rijden, een hoop montage werk 7 quads en 1 650 buggy
laat weten als je hem hebt
groetjes
seg ronny,hebt ge wel plaats voor 1650 buggy's??????:D :D Respect
roco motorservice
17 May 2007, 11:14
seg ronny,hebt ge wel plaats voor 1650 buggy's??????:D :D Respect
ik veel plaats, helaas niet .
als ik dat had stond het ook vol gelijk nu
buggys nemen nu eenmaal veel plaats in maar is een leuke hobby
mijn hobby is alleen nog maar buggy
ge moet eens komen kijken naar de nieuwe buggys
ja,als ik tijd vind moet ik eens langskomen.riding
moet ook nog wat voor m,n quat hebben.sleutel10
ben wel zeer tevreden over deze quatRespect
Een klein verslagje over mijn ervaring met de nieuwe Rovach 250cc, het is niet mijn bedoeling om in eerste instantie het model of merk enkel op zijn negetieve punten te beoordelen maar jullie interpreteren het volgende verslag naar eige keuze.
Ik had de eer van de bestelde en geleverde Rovach 250cc bij buggygirl op te pikken en hem tot bij mij thuis in een droge garage te plaatsen om deze dan zondagochtend vroeg naar Bredene mede te brengen samen met buggygirl!! dit gaf me echter de kans om het model eens van nader te bekijken en even de powerbug nrplaten over te zetten om een testritje te maken.riding
Thuis aangekomen met een goed uitziende bug en met de vermelding van Ronny dat deze nieuwe Rovach is uitgerust met de zelfde boite als de br 250 van pgo moest dat al een geruststelling geven, alles lijkt verder wel wat " kitschirig " daar bedoel ik mee; de plastiek kapdeksels omheen de bug zijn dus " echt van plastiek " dus geen lang leven geschoren vrees ik?? het voelt een beetje aan alsof je op de kermiskraam voor 5€ op de ballekraam hebt gegooid onder de noemer " altijd prijs " en dan een op schaalse Hummer uit China in je handen gestopt krijgt??
Het instappen vraagt ook enige behendigheid door enerzijds het grote spatbord vooraan, de pinkerhendel, en de rol-over-bar die iets te laag uitkomt, tja ik kom uit een pgo hé, maar dit ter zijde eens in de buggy zittend heb je vooraan tussen je benen ook de stuurstang die bij dit model tussen de 2 padalen door de vloer schiet om je zo door de bochten te geleiden.
Na het starten van deze Rovach gaat hij wanneer koud is op aut. choke en kan je vertrekken, ook meegeven dat de hendel die er voor zorgt om vooruit-nul-achteruit te bedienen erg " close " bij je staat en wanneer de handrem op staat deze met elkaar in contact komen??
Het rijden gaat in de eerste meters soepel en je voelt dat deze bug vooraan zoals te zien is erg breed op de baan ligt wat zich resulteert in eens de 40km bereikt hij een wat L-R zoekend gedrag vertoont op de weg?? dit gekombineerd met de lichte spelling op het stuur maakt het dat je erg goed moet werken in deze bug en de allerdheid er steeds moet zijn
De pinker hendel is erg handig, het is als autorijden maar of dit dan weer opweegt tegenover het weggedrag is het maar goed dat deze hendel daar staat en dat je niet zoals bij de meeste bugs je stuur moet loslaten om nog eens de pinkers te moeten bedienen:confused:
eens goed op snelheid zie je de temp.meter naar zijn bedrijfsniveau gaan maar helaas met het model dat ik onder handen nam ging hij tot tegen en ja zelfs tot diep in het rood, dit na max. 5 km te hebben gedaan, voordeel was wel met even aan de kant te hebben gestaan deze ook dadelijk terug afkoeld!! en te weten dat het buiten nog niet al te warm was en er strakke wind stond!
Tot mijn verbazing ging ook in de eerste km er een geluid achteraan naar boven van een ( licht afgebroken uitlaat ?, ) maar dit was enkel een rubber darmpje dat op de uitlaat is bevestigd, waarom??? en is door de hitte er gewoon afgesmolten??
De weg na 10km maar terug naar huiswaarts gezet omdat de betrouwbaarheid niet bovenuit het plezier van het rijden kwam,
Helaas, i khad hier liever meer positievere kommentaar gezet maar de feiten zijn de feiten, de bug is terug opgeladen en " back to dealer " gelaten.
Onderhandelingen zijn aan de gang maar zeker is dat ( momenteel ) deze buggy geen voertuig is om een Dame of onhandige harry de baan mee op te sturen!! we laten het voordeel van de twijfels aan de kant van Rovach om te bewijzen dat deze bug wel ech tkan concureren met de " betere " merken om dan al geen merken te noemen!!
Met dank aan Ronny van Extremebikes!!
roco motorservice
19 May 2007, 09:14
Een klein verslagje over mijn ervaring met de nieuwe Rovach 250cc, het is niet mijn bedoeling om in eerste instantie het model of merk enkel op zijn negetieve punten te beoordelen maar jullie interpreteren het volgende verslag naar eige keuze.
Ik had de eer van de bestelde en geleverde Rovach 250cc bij buggygirl op te pikken en hem tot bij mij thuis in een droge garage te plaatsen om deze dan zondagochtend vroeg naar Bredene mede te brengen samen met buggygirl!! dit gaf me echter de kans om het model eens van nader te bekijken en even de powerbug nrplaten over te zetten om een testritje te maken.riding
Thuis aangekomen met een goed uitziende bug en met de vermelding van Ronny dat deze nieuwe Rovach is uitgerust met de zelfde boite als de br 250 van pgo moest dat al een geruststelling geven, alles lijkt verder wel wat " kitschirig " daar bedoel ik mee; de plastiek kapdeksels omheen de bug zijn dus " echt van plastiek " dus geen lang leven geschoren vrees ik?? het voelt een beetje aan alsof je op de kermiskraam voor 5€ op de ballekraam hebt gegooid onder de noemer " altijd prijs " en dan een op schaalse Hummer uit China in je handen gestopt krijgt??
Het instappen vraagt ook enige behendigheid door enerzijds het grote spatbord vooraan, de pinkerhendel, en de rol-over-bar die iets te laag uitkomt, tja ik kom uit een pgo hé, maar dit ter zijde eens in de buggy zittend heb je vooraan tussen je benen ook de stuurstang die bij dit model tussen de 2 padalen door de vloer schiet om je zo door de bochten te geleiden.
Na het starten van deze Rovach gaat hij wanneer koud is op aut. choke en kan je vertrekken, ook meegeven dat de hendel die er voor zorgt om vooruit-nul-achteruit te bedienen erg " close " bij je staat en wanneer de handrem op staat deze met elkaar in contact komen??
Het rijden gaat in de eerste meters soepel en je voelt dat deze bug vooraan zoals te zien is erg breed op de baan ligt wat zich resulteert in eens de 40km bereikt hij een wat L-R zoekend gedrag vertoont op de weg?? dit gekombineerd met de lichte spelling op het stuur maakt het dat je erg goed moet werken in deze bug en de allerdheid er steeds moet zijn
De pinker hendel is erg handig, het is als autorijden maar of dit dan weer opweegt tegenover het weggedrag is het maar goed dat deze hendel daar staat en dat je niet zoals bij de meeste bugs je stuur moet loslaten om nog eens de pinkers te moeten bedienen:confused:
eens goed op snelheid zie je de temp.meter naar zijn bedrijfsniveau gaan maar helaas met het model dat ik onder handen nam ging hij tot tegen en ja zelfs tot diep in het rood, dit na max. 5 km te hebben gedaan, voordeel was wel met even aan de kant te hebben gestaan deze ook dadelijk terug afkoeld!! en te weten dat het buiten nog niet al te warm was en er strakke wind stond!
Tot mijn verbazing ging ook in de eerste km er een geluid achteraan naar boven van een ( licht afgebroken uitlaat ?, ) maar dit was enkel een rubber darmpje dat op de uitlaat is bevestigd, waarom??? en is door de hitte er gewoon afgesmolten??
De weg na 10km maar terug naar huiswaarts gezet omdat de betrouwbaarheid niet bovenuit het plezier van het rijden kwam,
Helaas, i khad hier liever meer positievere kommentaar gezet maar de feiten zijn de feiten, de bug is terug opgeladen en " back to dealer " gelaten.
Onderhandelingen zijn aan de gang maar zeker is dat ( momenteel ) deze buggy geen voertuig is om een Dame of onhandige harry de baan mee op te sturen!! we laten het voordeel van de twijfels aan de kant van Rovach om te bewijzen dat deze bug wel ech tkan concureren met de " betere " merken om dan al geen merken te noemen!!
Met dank aan Ronny van Extremebikes!!
daniel
het gene wat u gebouwd hebt is dat dan verantwoord voor op de baan
ik vind het dikke zever wat u hier verteld op het form
vergelijk geen pgo-honda met een rovach 250cc
buggygirl
19 May 2007, 09:40
daniel
het gene wat u gebouwd hebt is dat dan verantwoord voor op de baan
ik vind het dikke zever wat u hier verteld op het form
vergelijk geen pgo-honda met een rovach 250cc
We waren hier toch over de rovach250 bezig of niet?
Inderdaad Daniel heeft gewoon gelijk gewoon weg ne teleurstelling die rovach250
De waarheid mag gezegd worden ,ronny zelf isduimup
Beste Roco,,
Het buggyforum is er in de eerste plaats om ervaringen en opgedane kennis uit te wissellen, je antwoord op mijn testverslag op de Rovach is beneden alle peil!! ik haal op geen enkele wijze het verschil tussen pgo-honda naar boven hetzij over het in- en uitstappen.
Ik probeer zoveel mogelijk objectief te blijven en het toestel in kwestie enkel op de gebreken die ik voorhad te beoordelen, laat staan dat ik 200km met deze had gereden??
Maar goed, ik verwijs dan ook naar het kunnen verbeteren van de mindere punten aan deze Rovach waar jullie als invoerder-dealer enkel uit kunnen leren!!
Nu komen we nog enkel maar in het stadium waar ik de Rovach als " niet klant bezitter " van dit toestel heb mogen ervaren!! laat staan dat buggygirl dit toestel voor alledaags woon-werkverkeer zou gaan gebruiken en dan moet vaststellen dat deze ( althans haar buggy ) niet op punt staat!! ze zou op het forum fel tekeer gaan en dat komt Rovach ook niet ten goede!!
Dus nogmaals!! de vergelijking dat ik een powerbug heb gebouwd is volledig naast de feiten!! wel is het zo dat ik genoeg ervaring heb met andere buggy-merken om te beoordelen naar verluidt, de opgedane ervaring van 4 jaar test- en homologatiepiloot bij Suzuki-Belgium is hier niet weg te denken!!
Ik vraag je dan ook bij deze om bij de Rovach 250 te blijven als onderwerp en niet met slijk beginnen te gooien!!
c.u. DaniélFunny2 ps no hard feelings welcoms
En ik dacht in de publiciteit dat ze de confrontatie met de ander merken aankonden... Ik denk toch dat het testverslag van Daniel volkomen onafhankelijk kan genoemd worden.Respect
Patje Bug
19 May 2007, 12:30
Ik ben het volledig eens met Daniel, het forum dient voor de ervaringen aan de mensen over tebrengen zodat deze een idee hebben met wat voor Bug ze te doen krijgen.Respect
Wat heeft het nut als je een merk naar boven prijst als de realiteit helemaal anders is, dan krijg je mensen die zo'n Bug kopen en nadien de problemen op het forum gooien en dit is nog erger want dan zijn deze mensen er nog boos boven op :(
Natuurlijk voor de dealers is dit niet zo leuk maar langs de'n andere kant heb je ook niet de klanten die nadien boos terug komen omdat de kwaliteit te wensen over laat.;)
Nu is het aan Rovach om dit probleem aan te pakken en binnen een redelijke tijd de Bugs terug op de markt te brengen :confused:
Voor Buggygirl vind ik het heel erg omdat ze toch al zo fier als ne gieter was, omdat hare Rovach al binnen was en dan blijkt na een proefrit dat deze niet zo lekker reed wenen
Gr Patje
roco motorservice
19 May 2007, 12:39
En ik dacht in de publiciteit dat ze de confrontatie met de ander merken aankonden... Ik denk toch dat het testverslag van Daniel volkomen onafhankelijk kan genoemd worden.Respect
ik heb er toch mijn bedenkingen over
ik heb nu al 500 km met de nieuwe buggy 250 zonder problemen riding
ik heb geen last van oververhitting
sta niet langs de kant in panne tonguit
het darmpje dat wegsmelt is bij mij vervangen door een dikke gewapende darm voor ik 1 meter gereden heb
gedrag voelt anders aan dan bij een doorlopende as achter maar je kan er anders flink mee door de bochten schuren en hij heeft een zeer korte draaicirkel
verder ben ik heel tevreden over de buggy de prijs is ook heel goed
ik ben geen testpiloot maar kan wel rijden met alles wat wielen of rupsbanden heeft
daarom vind ik het testverslag waardeloos en beledegend
als je een testverslag maakt neem je minstens 5 buggys op proef en test ze allemaal .
er zijn plus en min punten aan ieder voertuig en er zijn ook oplossingen voor
verder veel bug plezier
MUDHUNTER
19 May 2007, 13:22
Der zijn wel een paar verbeteringen aan ook hoor!
Zoals eerder vermeld de richtingsaanwijzerhendel,maar hij staat wel niet goed gepositioneerd.
Ik persoonlijk kan er beter in en uit of in de pgo.
Degene waar ik mee reed draaide wel erg soepel en stuurde perfect,doch moet ik wel vermelden dat ik enkel maar een paar rondjes gereden heb op prive terrein,misschien hoop en al 500meterkes.
Ik vind dat hij wel niet mis oogt maar vind het wel een typische meisjes,vrouwenbug,de barbiebuggy noem ik hem
Met de nodige aanpassingen is er denk ik toch wel iets goed van te maken.
Buggys zijn speeltjes en zijn ontstaan door sleutel10 mensen die wel eens iets wilden om in de vrije tijd wat mee rond te dollen,laat ons dit niet vergeten
gjkatsman
19 May 2007, 20:07
oke, er zijn gebreken geconstateerd en oke niet iedereen is gelijk gestemd. Bedenk wel dat we hier met een splinternieuwe buggy van doen hebben die "kinderziektes" vertoond........ het is nu aan de verdeler-invoerder deze kinderziektes zo snel mogelijk te verhelpen. Ik spreek uit ervaring dat dit als eigenaar van zo'n buggy niet leuk is, maar als ze dan verholpen zijn is het plezier maximaal. De gebreken bij buggygirl verbleken bij hetgeen ik de eerste 650 km had, maar zijn allemaal opgelost zonder kosten alleen een beetje ongemak. (Zie topic wat heb jij al laten vervangen). Kalmte kan ons redden.
martijn
19 May 2007, 20:47
wat ik allemaal niet begrijp is,
worden de buggy`s niet behoorlijk getest voordat ze in productie gaan?
het lijkt erop dat de consument de tester is?
of ben ik nu negatief?
Kweet ni
Patje Bug
19 May 2007, 22:01
wat ik allemaal niet begrijp is,
worden de buggy`s niet behoorlijk getest voordat ze in productie gaan?
het lijkt erop dat de consument de tester is?
of ben ik nu negatief?
Kweet ni
Er zijn op korte tijd zoveel nieuwe Bugs ontworpen en daar komt allicht wel eens een foutief ontwerp uit de bus, niet tegen staande dat ze met eventuele verbeteringen de Bugs toch naar de klant zijne zin kunnen maken Respect
Maar ik vind wel dat zoiets gezegd mag worden op het forum zodat we via deze weg de dealers en invoerders op de hoogte kunnen houden :confused:
Gr Patje
Boozo87
23 May 2007, 20:53
Deze nieuwe rovach 250 heeft als blok hetzelfde als op de saiting 250 waar ik mee rijd. Het is zo dat de uitlaat opdeze blok met de flexibel afbreekt dit was bij mij het geval, bij daniel(bij zijn testrit wsl), bij nog een andere persoon die ik ken met een saiting. De oververhitting daar heb ik ook last van maar hier is het wel dat volgens mij het metertje niet correct is mede ook omdat de voeler van de ventilator en de voeler van het metertje op een andere plaats zit. Wsl is dit probleem niet bij iedereen zo maar het komt toch regelmatig voor.
Dit is mijn idee erover dus denk niet dat het aan rovach zelf ligt maar gewoon aan het blokje mss alles in dezelfde fabriek inelkaar gezet en dan gewoon ander uiterlijk gekozen kan zijn he kopkrabben
greetz Boozodrinking
Ik heb mij de rovach 250 besteld met de garantie dat alles in orde gaat zijn. (hoofdverdeler was op de hoogte van Daniel zijn bericht hier op het forum) Ik vind het de schoonste buggy op de huidige markt en ga er dan ook voor met of zonder risico's gafas1 In ieder geval loopt de verkoop heel vlot want van de volgende container is meer dan 80% al verkocht. Ik heb hem besteld in het zwart maar vind het blauw ook wel prachtig, ik heb nog efkes tijd om mij te bedenken. Greetz and Respect
Ik heb mij de rovach 250 besteld met de garantie dat alles in orde gaat zijn. (hoofdverdeler was op de hoogte van Daniel zijn bericht hier op het forum) Ik vind het de schoonste buggy op de huidige markt en ga er dan ook voor met of zonder risico's gafas1 In ieder geval loopt de verkoop heel vlot want van de volgende container is meer dan 80% al verkocht. Ik heb hem besteld in het zwart maar vind het blauw ook wel prachtig, ik heb nog efkes tijd om mij te bedenken. Greetz and Respect
Proficiat Lawson met de bestelling van je nieuwe Rovach 250!! op zich geen lelijke bugy hoor, hij is breed, stoer en oogt wel degelijk mooi!! mijn verslagje over de Rovach 250 was niet de bedoeling om het toestel naar de verdoemenis te verwijzen, maar mss wel een aandachtskreet naar de invoerder/dealers toe om alvorens heel wat misnoegde klanten die dan een niet volledig ziektevrije bug zouden kopen??
Dat hij in het blauw ook te verkrijgen was wist ik niet maar swat?? veel suc6 met je Rovach!!Funny4
maar even naar de dealers toe!! ik lees toch in de bijlage ( Kapaza ) dat deze buggy is uitgerust met de koeling " op de kop " hieruit versta ik dat de koeling zich bevind " op de kop " vooraan het voertuig?? niet?? of ben ik verkeerd in het begrijpen?? je kan natuurlijk ook interpreteren dat hij figuurlijk en letterlijk op je kop staat???
bij de verbeterde PGO br 250 werd dus de radiator " op de kop " geplaatst, en dus vooraan het voertuig
kijk maar in de advertentie!! http://www.kapaza.be/Motoren/Quads_trikes/4932238/Rovach_generation_Go_Kart_Buggy_NIEUW_MODEL.html
Angelino
25 May 2007, 20:01
Zou het niet mogelijk zijn om via Steven een 5-tal buggy's te verkrijgen om te testen??
we zijn hier met genoeg buggy rijders die eens op een zaterdag of zondag een hele dag met zo'n buggy kunnen rondrijden.
als we dan in één dag zo'n 200 a 300km hebben gereden dan pas kan er echt worden beoordeeld over de degelijkheid van het product.
vergeet ook niet dat gelijk welk product, van gelijk welk merk kinderziektes kan vertonen.
wie weet wat er in de toekomst nog te lezen valt over de nog te leveren buggy's van verschillende andere merken.Respect
en om in de toekomst misverstanden te vermijden...
sluit gewoon een akkoord met de invoerders om een aantal exemplaren te mogen testrijden met enkele leden van het forum.
stel; 5 leden, 5 buggy's, 5 meningen. daar kan men niet onheen hé.
Maarja het kost allemaal veel geld hé op ff een paar exemplaren te laten testen, maar weegt die kost wel op tegen negatieve of vernietigende reclame??
dat denk ik niet....
veel succes nog allen met de nieuwe "speeltjes"!!gafas1
roco motorservice
25 May 2007, 20:04
Proficiat Lawson met de bestelling van je nieuwe Rovach 250!! op zich geen lelijke bugy hoor, hij is breed, stoer en oogt wel degelijk mooi!! mijn verslagje over de Rovach 250 was niet de bedoeling om het toestel naar de verdoemenis te verwijzen, maar mss wel een aandachtskreet naar de invoerder/dealers toe om alvorens heel wat misnoegde klanten die dan een niet volledig ziektevrije bug zouden kopen??
Dat hij in het blauw ook te verkrijgen was wist ik niet maar swat?? veel suc6 met je Rovach!!Funny4
maar even naar de dealers toe!! ik lees toch in de bijlage ( Kapaza ) dat deze buggy is uitgerust met de koeling " op de kop " hieruit versta ik dat de koeling zich bevind " op de kop " vooraan het voertuig?? niet?? of ben ik verkeerd in het begrijpen?? je kan natuurlijk ook interpreteren dat hij figuurlijk en letterlijk op je kop staat???
bij de verbeterde PGO br 250 werd dus de radiator " op de kop " geplaatst, en dus vooraan het voertuig
kijk maar in de advertentie!! http://www.kapaza.be/Motoren/Quads_trikes/4932238/Rovach_generation_Go_Kart_Buggy_NIEUW_MODEL.html
sorry verkeerd geplaast de rest is nog een verassing
maar het zal geweldig zijn
ik heb het aangepast
greetz
sorry verkeerd geplaast de rest is nog een verassing
maar het zal geweldig zijn
ik heb het aangepast
greetz
wij kijken uit naar de verbeterde versie!! want het blijft wel een goed ogende buggy!!!
keep up the good worksleutel10 scontent
Patje Bug
25 May 2007, 21:10
Ja das waar maar een Bug moet op de eerste plaats toch goed op de baan liggen Kweet ni
En als dit goed is dan kan de concurentie strijd weer beginnen funny3
Gr Patje
Heb een foto geupload hoe hij er uit ziet in het blauw, enkel nog goed te keuren door de moderator ;)
Hij is trouwens ook in het geel te krijgen
buggygirl
26 May 2007, 15:04
awel se veel geluk met uwe rovach250
Ik heb ondertussen ne pgo 200cc bij ronny gekocht,Ik ben heel tevreden met deze buggy ,hopelijk ben jij dat ook met die rovach,althans veel geluk gewenst
groetjes
roco motorservice
28 May 2007, 13:01
beste buggy vrienden
de rovach 250 probleemjes zijn opgelost
je kan er rustig een verkeersdrempel met de handen los mee nemen tegen 50 kmh
we hebben de vering en de bandendruk aangepast
ook de sturing is ok na een smeerbeurt en opvulringen
de buggy gedraagd zich uitstekend en is toch een betroubaar product na een zorgvuldige montage
veel buggy plezier
roco motorservice
28 May 2007, 13:17
Beste buggy vrienden
Morgen komen de eerste fotos van onze nieuwste buggy op het form hier
het is echt iets speciaals
Verdere info morgen
greetzzzzzzz
je maakt ons wel erg benieuwd hoor:cool:
bugxter
28 May 2007, 15:45
Heb een foto geupload hoe hij er uit ziet in het blauw, enkel nog goed te keuren door de moderator ;)
Hij is trouwens ook in het geel te krijgen
Hier heb je hem! Thx ook voor de foto.
http://www.bugriders.be/forum/gallery/photos/9/9/20070326001.jpg
Veel suc6 met je bug! Is heel mooi in het blauw!!duimup
bugxter
28 May 2007, 15:47
Beste buggy vrienden
Morgen komen de eerste fotos van onze nieuwste buggy op het form hier
het is echt iets speciaals
Verdere info morgen
greetzzzzzzz
Je maakt ons idd heel erg benieuwdgafas1
Kan je de pics plaatsen in:
http://www.bugriders.be/forum/gallery/browseimages.php?c=17
Alvast bedankt.
bull250
28 May 2007, 17:20
beste buggy vrienden
de rovach 250 probleemjes zijn opgelost
je kan er rustig een verkeersdrempel met de handen los mee nemen tegen 50 kmh
we hebben de vering en de bandendruk aangepast
ook de sturing is ok na een smeerbeurt en opvulringen
de buggy gedraagd zich uitstekend en is toch een betroubaar product na een zorgvuldige montage
veel buggy plezier
Hallo ben nieuw maar herken boven vermelde opgeloste problemen:D
bezit nieuwe rovach 250
nu nog de snelheid opdrijven en we hebben een zeer goede buggy
roco motorservice
28 May 2007, 18:09
Hallo ben nieuw maar herken boven vermelde opgeloste problemen:D
bezit nieuwe rovach 250
nu nog de snelheid opdrijven en we hebben een zeer goede buggy
snelheid opdrijven is ook geen probleem
maar toch voorzichtig zijn
groetjes
Patje Bug
28 May 2007, 20:56
snelheid opdrijven is ook geen probleem
maar toch voorzichtig zijn
groetjes
Ook toch niet dat de garantie weg valt :confused:
Gr Patje
roco motorservice
28 May 2007, 22:05
Ook toch niet dat de garantie weg valt :confused:
Gr Patje
dat niet zo zeer maar veiligheid riding
roco motorservice
28 May 2007, 22:24
Je maakt ons idd heel erg benieuwdgafas1
Kan je de pics plaatsen in:
http://www.bugriders.be/forum/gallery/browseimages.php?c=17
Alvast bedankt.
het is de nieuwe rovach 500cc 4x4
fotos zijn naar het form gestuurd
groetjes
bugxter
29 May 2007, 07:12
4x4 ???
Heb je de specificaties?
Best in een nieuw topic plaatsen aub;)
Angelino
27 June 2007, 08:04
Na alles hier te hebben gelezen over die nieuwe ROVACH 250 ben ik gisteren naar de invoerder geweest op die buggy te bekijken.
ik heb er een hele tijd mee gereden ook, alle soorten capriolen proberen uit te halen en volgens mij is deze wel betrouwbaar hoor.
er mankeert aan iedere buggy wel iets van gelijk welk merk. en inderdaad de kinderziekten, maar die zijn overal.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd. - 2007 BRC www.bugriders.be .nl .be