Bezoek onze sponsor Autoafbraak Walter Dilissen - België Overpelt - België

Uw banner ook op deze plaats? Klik hier

Secma Extr' m 500 Testrit [Archief] - Bugriders Forum BRC

PDA

View Full Version : Secma Extr' m 500 Testrit

bugxter
3 April 2007, 20:07
Vandaag is Wernerke van het oude forum bij me langs geweest met een gehuurde Secma Extr' m 500cc. Ik heb er een testrit mee gemaakt.

Wat me onmiddellijk opviel was het toch wel zeer designvolle interieur. Plaats voor een autoradio, versnellingpook (5 speed) op een goed bedienbare plaats, verstelbare pedalen en robuuste gedetailleerde afwerking. De look mag er best zijn! Voor een 500cc heeft deze een sportief motorgeluid. De vering is erg stug. Elke oneffenheid in de weg is voelbaar. De motor is achteraan gelegen waardoor het motorgeluid toch vrij luid hoorbaar is. De snelheid en power vallen best mee. Topsnelheid is op autosnelweg gemeten, 120km/hr. De snelheidsmeter blijkt toch niet goed geijkt te zijn. Deze geeft wel tot 135 km/hr aan terwijl we in de wagen erachter 120 meten. Bij dit huurvoertuig sluitte de kap niet goed meer aan bestuurderszijde en bleef deze ook niet open staan. De besturing vraagt om aandacht! Bruuske bewegingen zouden al snel lijden tot controleverlies op de weg.

- Stugge vering
- Zeer gevoelig sturen
- Onconfortabele zetels
- Zwaar schakelen!
- Prijs

+ Topsnelheid
+ Sportieve look
+ Sportief motorgeluid
+ Afwerking

philippe951
21 April 2007, 18:25
Ik heb er vandaag één gekocht .
en hij rijd supper goe het is even wennen aan de besturing HEEL direkt .
Maar je zit droog en uit het zand en stof ezt.
hij is sneller dan een open buggy & meer comfort .
Het geluid is zeer sportief het lijkt wel een ducatie zo stoer .
je kan hem elke dag met elk weer gebruiken , en zuinig .
Ik heb hem gekocht om elke dag mee te rijden vervanging van een motor .
en leuke ritjes mee te maken .
Prijs . ja hij is duur , maar hij roest niet , en zijn uiterlijk is om te stelen .
Hij is van plastiek en heeft de afmetingen van een smartje , EN plaats zat !
hij rijd soepel met het verkeer mee en even vlot .
Greetz Philippe951